Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fikk mail fra mittoppdrag.no

zapotek

Medlem
Hah... mottok denne i dag: Registrer tilbud - MittOppdrag.no .. m.a.o et typisk webutviklings-oppdrag fra mittoppdrag

"stilren og lekker webside til mitt firma " hihi 1000 kroner.

Ja, panseroppdrag dette!
 
S

Slettet

Guest
Fikk tlf fra de om at jeg var oppført der, så sa jeg at det ikke intr. meg, så sa hu kjerringa at jeg var registert der og det var mange oppdrag innen denne kategorien på nettet. Sa jeg fortsatt var uintr. og ingen av oss hadde registert oss på mitt oppdrag, så hvordan har dette kommet der spurte jeg hun, så fikk jeg kun svar på at "jo de innhenter firma opplysinger fra br.reg"
 

allegretto

Medlem
Firma som uoppfordret ringer rundt for å selge meg et produkt/tjeneste anser jeg utelukkende som useriøse. Nå har mittoppdrag.no også havnet i den kategorien
 

Nutz

Med lem
Rapporter som Spam dersom du har mulighet til det i din mail-klient.
Dersom mange nok gjør dette, så vil de til slutt få problemer med å sende ut ekte mail også.
 

humblen

New Member
Pass på - de endrer abonnement du har tegnet også

Jeg har et abonnement hos mittOppdrag.no som de helt uten videre endret på mot slutten av 2011. Jeg sa opp abonnementet på utløpsdato pr. mail, men de nektet meg en slik måte å si opp på og truet med inkasso (kr. 5.985,-).

Da jeg hadde betalt, for å unngå inkasso, så jeg endringen de hadde gjort i abonnementet mitt og krever nå pengene refundert. Problemet er imidlertidig at Kundeservice ikke vil kommunisere med deg når du har krav mot dem. Så nå havner nok hele saken i Forliksrådet.

Mitt råd er - hold dere langt unna mittOppdrag.no. De viser ikke engang lenger dårlige karakterer gitt til firmaer av kunder som føler seg lurt og bedratt. De skjuler altså kjeltringer og er kan hende selv aktive som "stråkunder" i sitt eget system for å gi inntrykk av høy aktivitet og få flere til å tegne seg som abonnenter? Hos meg endret de abonnementet slik at jeg fikk en haug med tilbud - men som var langt utenfor mitt kompetanseområde... Jævla kjeltringer spør du meg.:mad:

Jeg har etablert en gruppe og en side på Facebook - Vi som ikke liker mittOppdrag.
Vi som ikke liker mittOppdrag | Facebook
Her kan dere ev. gi støtte og skrive mer om dette utrolige firmaet....:D
 

Aquila

New Member
Jeg har også vært borti Mittoppdrag

Jeg melde meg inn gratis som leverandør av web-tjenester, korrekturlesning og oversettingstjenester, og begynte å få tilsendt anbudsforespørsler som var anonymiserte, og som ingen andre leverandører hadde svart på. Melder en seg inn gratis får en angivelig bare slike forespørsler.

Så hadde jeg straks en pågående og manipulativ selger på telefonen som tilbød meg et årsabonnement for diverse tusen kroner.

Jeg fremholdt at jeg ønsket et gratis fullabonnement for å utprøve dem en viss tid, men det gikk ikke selgeren med på.

Han bare ringte pånytt med en noe nedjustert pris og med diverse psykologisk strategiske fiksfakserier.

Det skjedde noen ganger, men nå har han holdt seg unna. Nå har også strømmen av anonymiserte oppdragsmeldinger stoppet, hvilket gir grunn til ettertanke.

Hilsen
Knut Holt
 
Topp