Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Filtrere ut lavt betalende annonsører!

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er kanskje ikke noe hemmelighet at vi alle ønsker å få mest mulig for klikkene våre fra adsense. Det finnes annonsører som betaler fett for ordene sine, og det finnes de som ikke betaler så bra for dem, som igrunn bare er ute etter billigst mulig trafikk.

Personlig, så ønsker jeg ikke å ha annonsor for noen av de sistnevnte på siden min. Jeg vet av erfaring at det finnes mange "svartelister" for engelske nettsider, som inneholder adresser til nettsteder som er kjent for å betale dårlig for annonsene sine. Det jeg ønsker å finne ut av, er hva slags metoder vi kan bruke for å finne ut hvem som betaler bra og ikke? Kanskje vi sammen kan klare å filtrere ut de som betaler dårlig, og heller fokusere på de høyt betalende.

NB: Det er selvfølgelig viktig med plassering, nøkkelordrelevanse osv, men det er ikke teamet i denne tråden.
 

Neteffects

New Member
Det klarer du ikke fordi Google rett og slett ikke opplyser dette. Det finnes script som viser hvilke destinasjoner annonsene som har fått klikk har, men noe mer en synsing basert på dette er vanskelig.

Jeg har sterkt vurdert å filtrere ut annonsører jeg syns er av laver kvalitet som internettkatalogen osv, men jeg er litt usikker på hvor smart det er enda.
 

Ståle

Medlem
Hvis du har sider rettet mot det internasjonale markedet(les: USA) , så vil jeg si det rimelig enkelt å filtrere ut noen som er soleklare "lavt-betalende" annonsører.

Her er det bre å prøve seg frem! Jeg har hatt positiv effekt av å luke vekk noen av mine annonsører.
 
Topp