Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fin nybegynnerguide

Gomlers

Member
Vær forsiktig med Roar Eriksen og gutta... det er de som står bak Seo Spam Cops, og er ifølge mange helt på tur... De er HELT sikkert dyktige så det holder, men herregud for noen patetiske "påfunn" de kommer med...

Hvis de faktisk skal gjøre som de selv sier skal være "loven" på internett, er det nok disse som vil sitte å grave i aska nederst i serps...
 

Keanu

Geek
Dere har jo en SSC-tråd for å kritisere de. :)

Jeg tror den artikkelen der er helt grei for en nybegynner for SEO, og oppsummerer en del tips som mange av oss kanskje gjør automatisk.
 

Gomlers

Member
Høres ut som om brukernavn gjør akkurat det samme som jeg har hatt suksess med i flere år...

Jeg har i det siste forsket litt rundt validering, men foreløpig ser jeg ikke rare resultatet iallefall..

Mulig det har noe å si for msn og yahoo.. men det er neppe noe jeg kan tenke meg.

Det kan jo selvfølgelig hende at Google og andre implementerer en sjekk etterhvert for å se om nettstedet validerer, men dette ville vært rart siden søkemotorer jobber for å gi best mulig treff i forhold til innhold for sine brukere, og siden de fleste surfere *driter i* om nettsteder validerer eller ikke, samtidig som mange mennesker kan tilby flott innhold på sidene sine uten engang å vite om w3c, så tror jeg neppe dette kommer til å bli en tellende faktor med det første..

Så hold deg til hva brukernavn sier der oppe.. det fungerer fint!
Spesielt den "manipuler" biten.. ikke nødvendigvis onsiteSEO i forhold til søkemotorer, men også hva du gjør uten om siden din for å bygge lenker..
 

haugslett

Medlem
Takker for innspill. :)

Validerende kode får man vel strengt tatt uansett? Seriøse CMS validerer, og om man skulle skrive selv, ser jeg ingen grunn til å ikke kode korrekt :)
 

picxx

Well-Known Member
Validerende kode får man vel strengt tatt uansett? Seriøse CMS validerer, og om man skulle skrive selv, ser jeg ingen grunn til å ikke kode korrekt :)

Jeg bruker stort sett themes/cms som validerer, men så tar jeg noen kodesnutter herfra og hist og før jeg har det slik jeg vil det skal se ut kan du være 100% sikker på at det ikke validerer :D
(Skal vel stort sett ikke mere til enn å putte inn en TD annonse i koden, så vil den ikke validere..)
 
Topp