Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finansguiden.no selges til høystbydende

Polar

Medlem
Jeg har bestemt meg for at jeg selger Finansguiden. Som jeg har nevnt i et tidligere innlegg har siden lite besøk. Statistikken har ikke fungert på en god stund (Jeg har mast på Servetheworld flere ganger). I følge google adsense så er det ca. 1000 visninger i løpet av en måned.

Domenet bør være veldig bra for den som kan klare å få noe bra ut av siden.

Grunnen til at jeg ikke satser på siden selv er at jeg jobber fulltid som skraphandler (kjøp og salg av metaller) :) Og driver en nettbutikk som omsetter for 1,2 mill på fritiden.

Det som er til salgs er domenene finansguiden.com og finansguiden.no, pluss selve siden. Bud kan legges inn her i denne tråden eller på PM (da legger jeg ut nytt bud i denne tråden). Vi begynner på 1 kr. og høyeste bud får domenene og siden 30. april kl. 24.00.
 

Polar

Medlem
er det noe inntjening på siden pr i dag? og hva betaler du hos STW for dette?

øker til 750,-

Nei, inntjeningen er tilnærmet null. I følge adsense så har det vært 458 visninger hittil i april og 1 dollar i inntjening.

Ang. hva jeg betaler hos STW så må jeg sjekke opp det. Tror det er rundt en 400-500 kr. i året. Men det husker jeg ikke. Skal få sjekket det opp i løpet av kvelden.
 
Topp