Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finanskrise

ekh

Medlem
Har situasjonen i finansmarkedet noe innvirkning på inntektene til din side?
Kan tenke meg at det er vanskeligere å selge reklameplasser, mens cpc-annonser går om vanlig. Inntektene fra tradedoubler er kanskje mindre?.
Hva er dine erfaringer.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har ikke lagt merke til noen nedgang noen som helst steder, men nå er jeg heller ikke den som tjener 20,000 / mnd på hvert eneste affiliatenettverk jeg er med i heller :(

Ellers er det jo for all del moro med utbetalinger i $ for tiden, og da tenker jeg spesielt på Adsense :D
 

Ivellios

Medlem
For min del har jeg aldri hatt så god konvertering som nå, faktisk nå ting endelig begynner å fungere og jeg seriøst kan begynne å se en fremtid i dette. Kanskje er det flaks, eller kanskje har jeg begynt å skjønne litt mer.

Chess er en av de som konverterer best om dagen, kanskje er det fordi folk får dårligere råd og trenger billigere mobilabonnement?
 
Sist redigert:

Santo

Active Member
Inntektene hos SEDO, som vel igjen er Google Adwords, har vært merkbart dårlig på ettersommeren og utøver høsten.

Men kursen på EUR og USD mot norske kroner har jo den siste tiden gått den "riktige veien" for oss som mottar penger fra utlandet.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har ikke merket noe, heller i andre retningen. Nå driver ikke jeg så mange egne nettsider lengre, er mer salg mot kunder. Kan jo selvfølgelig diskuteres om jeg hadde hatt enda større vekst enn jeg allerede har om det ikke hadde vært for finanskrisen. Litt vanskelig å måle akkurat det der..
 
Topp