Finanssans.no

Finanssans

Medlem
Hei!

Jeg ønsker tilbakemeldingen på nettsiden min, Finanssans.no - Alt innen finans og økonomi
Jeg har jobbet en del med logo, design og brukervennlighet. Jeg gikk i den klassiske fellen ved å nedprioritere innhold, men det er det slutt på nå.

Hvilket førsteinntrykk får dere? Er det noe jeg mangler eller burde fjernet? Jeg vet dere sitter inne med mye kunnskap om SEO og hva som skal til for å konvertere bedre på annonser, så gjerne om dere har noen tips her også!

Tar en kort introduksjon her i samme sleng:
Jeg har snoket lenge nok på forumet, og lært en del, så nå skal jeg forsøke å bidra med det jeg kan. Jeg tar utdanning innenfor finans og okonomi, og ellers har jeg en del erfaring innenfor grafisk design. Jeg ser frem til å samarbeide med dere!

Finanssans

Medlem
Kundegruppen jeg skal forsøke å målrette meg mot er de som ikke vet så mye fra før om temaet, og som ønsker å lære og forstå på en enkel måte. Jeg ønsker å fjerne stempelet om at finans og økonomi er vanskelig og komplisert, som kun en liten gruppe i Norge kan holde med på.

Jeg ser E24 på en side for de som allerede er med i "gamet" og som ønsker å holde seg oppdatert på hva som skjer i markedet. Jeg vil vektlegge hvorfor og hvordan det skjer.

Topp