Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finanssider

looper

Medlem
Hei,

Vurderer å selge noen finanssider, da jeg har et større prosjekt som tar hele min tid (burde ihvertfall)

Side 1
Side med inntjening på mellom 1200-2500 kr i måneden. Rundt 60 artikler. Rangerer godt og treffer veldig bra i "målgruppen". Siden har et stort potensiale, nå har jeg kun kjørt affiliate på denne. Denne kunne dog passe like godt til Adsense.

Side 2
Søstersiden til Side 1. Noen hundre kroner hver måned, men rangerer godt. Rundt 30 artikler, dette bør dobles. Med hell kan man drive litt lenkbygging og jobbe med innholdet så tror jeg den kan gjøre det svært godt.

Diverse sider på gode domener
Jeg har en del små nisjesider innen finans som ikke er gjort noe særlig med. Disse ligger på svært gode domener. Det hender de generer penger, men mye potensiale her. Ligger alt i fra 6-20 artikler på hver side.

Det beste er om evt. kjøper er interessert i å kjøpe flere av disse sidene. Da kan webhotell som er fornyet i våres følge med. Kjøpes en enkelt side varierer det om webhotell følger med (litt avhengig av løsningen nettsiden sitter på). Alle kjører wordpress og responsive wp theme (bortsett fra side 1).

Alt av henvendelser taes på PM, men bud kan godt foretas i tråden slik at det blir åpent og transparent.
 
Topp