Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finnes det gratisanonser der ute?

sammy

Medlem
Hei, jeg postet en lignende tråd en annen plass i forumet uten å få svar, så nå forsøker jeg her også.
En kjenning har nylig opprettet et firma. (på Internet)
og påstår at det finnes en rekke plasser på nettet hvor man kan få gratis anonsering.
Disse bruker han (I følge ham selv) til å lede en potensiell kunde til sin nettside via en link.
Jeg har forsøkt å finne slike plasser der man kan sette inn gratisanonser men uten særlig hell.
(Men så er jeg også ny i "faget".
Er det noen der ute som vet om plasser der man kan anonsere (helst gratis. Det har mest vært utgifter sålangt)
Det jeg leter etter er plasser der man kan anonsere for Musikk/lydbøker/og ringetoner.

Vennlig hilsen
sammy
 

webpiken

Medlem
Kan du ikke bare spørre denne kjenningen om hvilke steder han sikter til?
 

sammy

Medlem
Jeg har spurt ham uten å få noe klart svar.
Når det er sagt, så skjønner dere også sikkert at jeg er ny i dette "gamet, så dere for prøve å bære over med mine naive nybegynner spøsmål. (jeg prøver å lære)
Jeg har etterhvert også forstått at det ikke finnes noe som heter gratis anonsering slik jeg vil ha det. En kolega av meg fortalte meg i dag at man nokk kan finne anonseringer man ikke betaler for i vanlig forstand, men man må ta inn en link til dem på hjemmesiden min. eller henvise til dem med for eks: sponset av... osv.
Det er dette jeg prøver å unngå. Jeg har sett hjemmesider med masser av slike linker til andre hjemmesider, men jeg synes det ser uprofessionelt og rotete ut.

Så kanskje jeg kan stille spørsmålet på en annen måte:
Hvor finner jeg plasser å anonsere som er så rimelige som mulig, og hvor jeg ikke trenger å legge inn en link til andres hjemmesider.

NB. Jeg har for såvidt ikke noe imot å anonsere for andre, men da vil jeg velge selv

Vennlig hilsen
sammy
 
U

Uregistrert

Guest
gå på reklameplass1.no

ny side som kommer til å bli stor grunnet deling av linker
 
Topp