Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fireisland.no angrepet?

itsameyer

Medlem
Eg har ikkje opplevd dette. Men er svært interessert i å vite meir om kva folk får opp her. Iframes kan skuldast ulike ad-nettverk.

Men det er noko "webstats" som eg ikkje kjenner til.. ikkje bra. Iframen peiker til en ip VPLS Inc. d/b/a Krypt Technologies. Høyres ikkje bra ut. Nokon som kjenner til liknande angrep?
 
Sist redigert av en moderator:

itsameyer

Medlem
Det er mange Wordpress-sider som har blitt angrepet før. Men det er visst ikkje 100% sikkert at det er Wordpress som er problemet, i følge ein tråd om dette på Wordpress foruma.
1) First of all, it is not a wordpress problem... it is your problem.
2) The attack is caused by a trojan that resides in your computer, 99% that you have windows.
3) This trojan stoles all your FTP credentials (and who knows what else), and are used to access your site accounts and modify your code, inserting an <iframe> in some cases. In other cases, these kind of virus insert a compressed javascript code.
WordPress › Support » <iframe> virus - .cn

Sidan dette ikkje finnes i slutten eller øverst i koden på nettsida mi, skuldast nok dette at eg har brukt ein 'usikker' windows-laptop frå jobben, då eg laga den siste posten. Dett har ført til at dei har klart å legge inn ein iframe-kode i denne posten. Enten via eit virus på maskina eller ved å snike til seg logg-inn til bloggen..
 

picxx

Well-Known Member
Jeg hadde store problemer med slik exploit for ca. 1/2 år siden på flere forskjellige blogger.
Tok virusvask på maskina, byttet ut alle brukernavn og passord på både ftp tilgang og wordpress, pluss selvsagt oppdaterte alle wp installasjoner, og problemet ble borte.

Det var imidlertidig jævlig all den tid de drev på.
 
Topp