Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fiverr basert nettside

TheMid

Banned
Selger min Fiverr lignende nettside som har vært et fantastiskt gøyt byggeprosjekt gjennom noen måneder. Har hatt 329 bestillinger innpå nettsiden fra lanseringen, og har 245 medlemmer. Vennligst se på bildet:
rSeW.png


Har hatt nesten like mange besøkende hver dag, uten å betalt en eneste krone for markedsføring. Vennligst merk deg at siste gang besøkende statistikken ble oppdatert var 28 Jan 2012 - 15:38 i amerikansk tid.
gbS6N.png


Hvis du bruker litt tid og penger på markedsføring til denne nettsiden, så vil du tjene bra uten å måtte gjøre så mye. Du kan velge i admin panelet hvor mye du vil ta i kommisjon. Facebook siden følger også med, den har 2798 likes. Selger nettsiden på grunn av at jeg har fått en fast jobb, og da har jeg ikke tid til dette. Hvis det er noe du lurer på så ta kontakt her, på melding her, eller på mail: fritidsmoro@live.no

Nettsiden finner du her: Buy & Sell Services from $0 to $170 Bucks - FritidsMoro

Vennligst kom med bud dersom du finner dette interessant.
 

TheMid

Banned
Fordi hele nettsiden inneholder forskjellige tjenester på engelsk, og da vil dette bringe flere engelskspråklige brukere gjennom diverse søkemotorer.
 

TheMid

Banned
Minsteprisen ligger på 3000,-
Alle Facebook fansene er ekte, men bare 1143 av brukerne er Norsk. Resten er utenlanske.
 
Sist redigert:

TheMid

Banned
Fordi vi før hadde nettside på Norsk, og den nettsiden ble ganske populær plant norske brukere, så da fikk vi veldig mange norske fans. Men nå som vi har gått over til engelskspråklig nettside så får vi flere og flere utenlanske til nettsiden. Og da vil de fleste tjenestene ute på fritidsmoro.com være laget av engelskspråklige.
 

Bjrl

Medlem
Ok. En ting til som jeg lurer på: Ingen av de annonsene jeg har klikket meg inn på nevner Fritidsmoro.no med et eneste ord. Men mange av dem sier "cheapest you'll ever find on fiverr.com" o.l. Er det ikke rart at ingen av annonsørene snakker om nettstedet de legger inn annonse på, mens flere snakker om en konkurrent - som om det er hos konkurrenten de annonserer...?
 

Erlend

Medlem
At du tidligere har løyet, gjør at jeg tviler litt på de besøkstallene. Kan du gi oss statistikk fra Analytics? Og hvor trafikken kommer fra?
 

TheMid

Banned
Jeg har ikke lagt inn Analytics kode på nettsiden min, så jeg har ingen statistikker der ifra.
zatTE.png
 

TheMid

Banned
Inntjeningen har gått helt fint, for å ikke ha brukt penger på å markedsført siden. Har tjent på alle som har fått tjenesten sin "featured", også har jeg fått kommisjonen på alle betalingene. Så det har blitt en liten sum inn på PayPal kontoen min i Januar. Men hadde jeg jobbet litt mer med nettsiden, og fått den litt mer populær så kunne inntjeningen fort ha blitt tredoblet. Hvor mye tid du legger ned i siden, spiller selvfølgelig stor rolle på inntektene.
 
Topp