Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fjerne "Ingen kommentarer" i Wordpress ...

Jeg har installert SEO Facebook Comments ( https://wordpress.org/plugins/seo-facebook-comments/ ) fordi jeg ønsker å bruke facebook til kommentarer istedet for den som er innebygget i Wordpress.

Dog opplever jeg at under kommentarboksen ligger det igjen noen "rester" som sier "Ingen kommentarer - skriv en kommentar til denne artiklen".

Hvordan i huleste fjerner jeg den?

Man kan se et eksempel her; Stak af fra kontrol i Rødbyhavn

Mvh Dan
 
Hehe, joda, men hva skal jeg fjerne? :D

comments.php ser slik ut;

Kode:
<?php
if ( !empty($_SERVER['SCRIPT_FILENAME']) && 'comments.php' == basename($_SERVER['SCRIPT_FILENAME']) ) {
	die( __('Please do not load this page directly. Thanks!', 'arras') );
}

if ( post_password_required() ) {
	?> <h4 class="module-title"><?php _e('Password Required', 'arras') ?></h4> <?php
	_e('<p class="nocomments">This post is password protected. Enter the password to view comments.</p>', 'arras');
	return;
}

$comments_by_type = &separate_comments($comments);   

if ( have_comments() ) : ?>

	<?php if ( !empty($comments_by_type['comment']) ) : ?>  
	<h4 class="module-title"><?php comments_number( __('No Comments', 'arras'), __('1 Comment', 'arras'), _n('% Comment', '% Comments', get_comments_number(), 'arras') ); ?></h4>
		<ol id="commentlist" class="clearfix">
			<?php wp_list_comments('type=comment&callback=arras_list_comments'); ?>
		</ol>
	<?php endif; ?>
	
	<div class="comments-navigation clearfix">
		<?php paginate_comments_links() ?>
	</div>
	
	<?php if ( !empty($comments_by_type['pings']) ) : ?>
	<h4 class="module-title"><?php _e('Trackbacks / Pings', 'arras') ?></h4>
	<ol class="pingbacks"><?php wp_list_comments('type=pings&callback=arras_list_trackbacks'); ?></ol>
	<?php endif; ?>
	
<?php else: ?>
		<?php if ('open' == $post->comment_status) : ?>
		<h4 class="module-title"><?php _e('No Comments', 'arras') ?></h4>
		<p class="nocomments"><?php _e('Start the ball rolling by posting a comment on this article!', 'arras') ?></p>
		<?php endif ?>
<?php endif; ?>

<?php if ('closed' == $post->comment_status) :  if (!is_page()) : ?>
	<h4 class="module-title"><?php _e('Comments Closed', 'arras') ?></h4>
	<p class="nocomments"><?php _e('Comments are closed. You will not be able to post a comment in this post.', 'arras') ?></p>
<?php endif; else: ?>

	<?php
	$req = get_option('require_name_email');
	$aria_req = ( $req ? ' aria-required="true"' : '' );
	$commenter = wp_get_current_commenter();
	
	comment_form( 
		array(
			'fields' => array(
				'author' => '<p class="comment-form-author">' . '<label for="author">' . __( 'Name' ) . '</label> ' . ( $req ? '<span class="required">*</span><br />' : '' ) .
				'<input id="author" class="required" name="author" type="text" value="' . esc_attr( $commenter['comment_author'] ) . '" size="30"' . $aria_req . ' /></p>',
				'email' => '<p class="comment-form-email"><label for="email">' . __( 'Email' ) . '</label> ' . ( $req ? '<span class="required">*</span><br />' : '' ) .
				'<input id="email" class="required email" name="email" type="text" value="' . esc_attr(  $commenter['comment_author_email'] ) . '" size="30"' . $aria_req . ' /></p>',
				'url'    => '<p class="comment-form-url"><label for="url">' . __( 'Website' ) . '</label><br />' .
				'<input id="url" class="url" name="url" type="text" value="' . esc_attr( $commenter['comment_author_url'] ) . '" size="30" /></p>'
			),
			'comment_field' => '<p class="comment-form-comment"><label for="comment">' . _x( 'Comment', 'noun' ) . '</label><br /><textarea id="comment" name="comment" cols="45" rows="8" aria-required="true" class="required"></textarea></p>'
		) 
	); 
	?>
	
<?php endif ?>
 
Et lite oppfølgerspørsmål;

Når noen (testet med kona) svarer på et innlegg (i dette tilfellet 43-årig tysker sigtet for menneskesmugling ) dukker innlegget kun opp på hennes egen facebookside, og det er bare hun som kan se det(?)

Likeledes er det hvis jeg skriver et svar, så er det bare meg som kan se det, på min egen vegg. Svarer jeg derimot på hennes svar på selve nettsiden, så kan hun se det på sin facebookside(?).

Jeg får heller ikke noe varsel om at det er noen som har svart eller skrevet et innlegg (jeg står som administrator av appen), og det gjør jo moderering betraktelig vanskeligere ...
 
A

aabbcc

Guest
Det er jo dritt det der. Jeg har samme problemer på ferieiprovence.no. Altså det med moderering. Noen ganger kommer det opp notification på at noen har lagt inn kommentar, men ikke på hvilken side den er, og noen ganger kommer det ingen notification i det hele tatt.

Om det er synlig kun for henne eller for hele verden tror jeg er instillinger som hun har på sin facebook/ting hun kan velge når hun legger inn innlegg.
 
A

aabbcc

Guest
Jeg har droppet det på andre sider. Tanken var vel som deg, at jeg skulle få litt trafikk fra facebook når kommentarene kom inn. Det kommer litt trafikk, men ikke nok til at det er verdt styret synes jeg.

Abc
 
Økt trafikk, samt litt kontroll på hvem som skriver hva var tanken ja, men uten modereringsmuligheter bortfaller det nok. Det kommentarsystemet som er innebygget i Wordpress er i og for seg greit nok, men jeg kunne tenkt meg noe bedre kontroll over hvem som kommenterer uten at det skal være nødvendig å registrere seg i systemet. Dessuten hadde det vært ønskelig å øke antall godkjente kommentarer før autogodkjenningen trer i kraft (nå er det kun én enkelt kommentar som skal til) ...
 
Topp