Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fjords09. Premium Magazine theme for Wordpress. Kun $99

peterandrej

pensjonert moderator
Har laget et magazine theme med fjords-look, som bruker Wordpress som motor. Temaet bruker såkalte custom fields for framvisning av bilder på forsiden, har brukbart med plass til annonser (125x125px) og best av alt - det funker akkurat som et vanlig tema til WP.

Mange av de andre magazine temaene til WP krever nemlig en hel del av deg som bruker, eksempelvis at du må opprette spesielle kategorier eller installere spesielle plug-ins og ting som det. Dette funker rett out-of-the-box. Post artikler som vanlig.

Prisen er $99 for 1 stk installasjon og betaling skjer gjennom Paypal. Dere her på forumet får momsen på kjøpet, dvs at jeg betaler momsen. Jeg må ta moms hos dere vet dere, men ikke hos amerikanerne som kjøper det ikke sant? Jojo. Installasjon er med i prisen. Litt support får dere også, selv om det ligger en readme-fil i temaet.

Kildefilen til bildene er vedlagt i .psd format. Enkelt å endre header bilde og logo altså. Her kan jeg være behjelpelig, men da mot et ørlite pristillegg alt etter som hvor mye arbeid som kreves. Ta kontakt, så gir jeg deg et tilbud.

Mer om temaet kan leses her:
Fjords09. A premium Magazine theme for Wordpress

Og demo finner du her:
Testsite 1-Just another WordPress weblog

Som sagt, prisen er $99 for en stk installasjon.
For flere installasjoner er prisen $249, såkalt multi-license..

Kontakt meg på pm eller på epost:
post@peterandrejensen.no

Min paypal ID er: peterandrejensen@msn.com

PS! De to stakkarne som kjøpte Agurkposten-malen får denne malen med på kjøpet helt gratis som en slags "unnskyld" for at jeg er så jævla treg med å få laget malene deres ferdig med tilpasningene de ønsket.

Har sett alvoret og søkt etter en hel haug med freelancere som skal hjelpe meg når jeg plutselig har tatt på meg for mye arbeid (skjer jo stadig vekk..=)) så leveringstiden blir bedre og bedre utover året nå. Håper jeg da:)

- Peter Andre Jensen
 
Topp