Kjapp og trygg hosting for Wordpress

FjordsX. Et magazine theme for WP. Med Annonser, tekstlinker og mye mer!

peterandrej

pensjonert moderator
Har gjort et av designene fra AG om til et theme som nå kan kjøpes av dere her på forumet. Dette themet er et theme som jeg selv bruker, og jeg har gode erfaringer med det i forhold til å vise annonser på en effektiv måte og dessuten er det lagt opp til å være raskt å loade og raskt å navigere rundt.

Noen screenshots:
fjordsX_index.png


fjordsx_single.png


Demo:
Wordpress Testsite 3

Features:
  • God plass til annonser etter norske annonsestørrelser (120x120px i sidebar, 180x150px og 768x150px i header)
  • Mulighet til å legge inn tekstlinker i en liten "boks" på en pr-post-basis. Disse linkene legges inn via WP-editoren. Du trenger ikke å kode noe som helst!
  • Ferdig integrerte knapper for submitting til Kudos, Bloggrevyen og Facebook
  • Annonser for RSS-feeds overalt - bra hvis du vil øke antallet abonnenter
  • ferdig laget sitemap/arkiv som er klart til bruk
  • magazine-look på forsiden med artikkelbilder - akkurat som avisene har - legges inn via wp-editoren. Du trenger ikke kode noe som helst.
  • Funker "on-the-fly". Du trenger ikke lage egen grafikk hvis du ikke vil. Men, .psd (photoshop) filene følger med hvis du vil endre noe.

Det jeg vil fremheve spesielt er muligheten til å vise annonser som følger norske standarder. I mange gratis themes er det også slike muligheter, men de følger stort sett standardene fra USA - som gjerne er 125x125px i banner - et format som det nesten ikke finnes annonser i fra norske annonsører. Her er 180x150px og 768x150px annonser integrert i header på en naturlig måte. Akkurat som på de fleste norske aviser.

En annen greie er disse berømte tekstlinkene mine som kan legges i content-området (i en liten boks til høyre) i en pr-post-basis. Det er greit at jeg har solgt litt annonser rundt omkring, men disse er meget ettertraktet. Høy CTR siden plasseringen er så bra. Og, det beste av alt er at disse legges inn via Editoren - slik at du ikke trenger å lefle med koder og slikt.

På AG er dette satt opp slik at jeg viser tekstlinker bare hvis jeg har solgt noen, og hvis ikke går det linker til feeden min, annonsesiden min og masse fra tradedoubler i rotasjon. Dette er noe jeg kan sette opp for deg også, med et lite tillegg i prisen selvsagt:)

Forøvrig går alle annonser på AG i rotasjon via samme plug-in..greit for å kunne vise nye annonser hele tiden. folk blir ikke så annonseblinde da:)

For å være ærlig med dere:
Dette er ikke et theme som passer for alle. Mange klarer seg fint med gratis alternativer siden de uansett bare skriver om katten sin. Men, hvis du vil vise litt annonser og prøve å tjene litt cash så må du ha noe annet enn det de gratis themene kan levere. Dette er et slikt theme. Og det koster litt, men med dette themet har du muligheten til å tjene inn det du må gi for dette themet ganske mye raskere enn hvis du hadde brukt et gratis theme.

Dette er laget for norske magaziner/blogger/aviser som skriver på norsk og som viser norske annonser og som submitter sine historier til norske social sites som kudos og bloggrevyen.

Men hva koster denne herligheten da??

Kun 2000 NOK inkludert:
- moms
- installasjon og setup*

* Jeg må opprette noen verdier i wp-editoren din for at du skal kunne legge inn tekstlinkene i content-området, og dessuten for at du skal kunne vise artikkelbildene på forsiden. Hvis du ser nye etter vises det en oversikt over siste kommentarer og siste poster i sidebar. Disse bruker plug-inene "Recent comments" og "Recent Post", som jeg nødvendigvis må installere hvis du ikke allerede har installert dem (de fleste har vel disse fra før virker det som, menmen)
For å kunne installere og sette opp ting må jeg ha:

- tilgang til FTP for siden din
- en konto til WP med administrator-rettigheter

KJØP NÅ!
Ta kontakt på:
post@peterandrejensen.no
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Aaaah. Skulle jo være sånn kult og hipt. Og så er det den 10. templaten i fjords-serien. Men, kanskje ikke navnevalget var så heldig..
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
enormt stilig design... ligger bak i tankegangen min når jeg skal starte å bygge opp litt norske sider;) (men innen den tid kan det hende at du har kommet ut med enda flere stilige design da) ;)
 

Bjørn

Domenespekulant
Enormt imponert Peter! Du er uten tvil kongen på WP themes her i landet. Litt for dyrt for min lommebok dessverre, da jeg gjerne skulle hatt denne :)
Jeg er imponert over kvaliteten på denne, da jeg har sett mange av de beste magasin temaene og denne er absolutt på høyden med de beste!
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Peter: la oss si at jeg kjøper dette themet, og du oppretter det du skal på bloggen. Er dette da engangs lisens? eller kan jeg bruke det på så mangen sider jeg vil ? (etterpå er det jo bare å kopiere det du har gjort ?)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det er 1 lisens ja. Men, hvis du vil bruke det på flere sider, så kan vi sikkert bli enige om noe. Jeg er ikke urimelig på sånt.
 
Topp