Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flatskjerm.org - Nettside med stort potensiale selges billig

Flatskjerm.org selges nå for kr 10 000,-

Nettsiden er godt innarbeidet og har vært i mitt eie siden 2008. Siden har generert meget god inntjening opp gjennom årene. Jeg har hovedsaklig brukt affiliate programmet til Tradedoubler og brukt tekstlinker f.eks fra MPX som har gitt godt salg av diverse flatskjermer. Jeg har også brukt google adsense som har gitt ok inntjening. Når jeg jobbet aktivt med affiliate så ranket siden som nr 1 i google. Jeg har sluttet med affiliate jobben og siden har derfor ligget "brakk" det siste året. Plasseringen har derfor fallt litt i google, men den ranker ennå bra. Med litt jobbing bør det ikke være noe problem å få den opp som nr 1 igjen. Linkene til affiliate programmene er for det meste gått ut. Det er derfor ikke noe særlig inntjening på siden pr dags dato. Ved å oppdatere affiliate linkene vil man fra dag 1 få god konvertering. All besøk på siden er organisk. Jeg har aldri kjøpt noe trafikk og kostnadene er kun årlig domene avgift som er på ca 250 via one.com
Det er pr dags dato ca 40 unike besøkene hver dag.

Hvis du har noen spørsmål så kan du sende meg pm.
Første mann til mølla med kr 10 000,- kan sikre seg denne nettsiden som har et stort potensiale for den rette kjøper.
 

Stoppet

Banned
His du følger linken jeg la inn så ser du at du hva du ville selge for i mai:

"Startbudet starter på kr 1 000,- (selges som privatperson så det kommer ikke mva i tillegg)
Ingen minstepris."
 

Stoppet

Banned
Men du fikk jo ikke solgt den til noen for over 1000. Så i realiteten er den vel strengt tatt verdt mindre enn 1000 da? Det var vel heller ingen minstepris den gang?

Jeg bare lurer på hvordan du forklarer prisen, og at den har blitt 10 ganger høyere enn ved forrige forsøk få salg? Så vidt jeg kan se så har du ikke mer besøk nå enn da på siden. Hvordan har du regnet ut verdien?

Siden er vel ikke særlig aktuell lenger heller? Siste innlegg er om den beste skjermen på markedet. Men skjermen ble solgt i 2009.....


045C0DD6-3EDB-47B8-92B6-723DF9CAAB8D.jpeg E75AD760-2C85-493D-B1D6-3C7444C1E19C.jpeg
 
Siden du ikke har sendt noe pm, så antar jeg at du ikke er interessert i å kjøpe siden. Hvorfor henger du deg opp i prisen hvis du ikke er interessert?
Hvis du mener den er verdt under 1000 kr så skal du selvfølgelig få lov til å mene det.
Nå har det seg slik at det er selger som bestemmer prisen, og prisen er kr 10 000,-
Prisen har ikke blitt 10 ganger høyere siden sist. Sist jeg hadde siden for salg var startbudet kr 1000,- Du vet sikkert hvordan en auksjon fungerer, så jeg går ikke mer inn på den forklaringen. Du er sikkert kjent med at på auksjoner så settes startbudet lavt for å få i gang en budrunde.
Siden kan ved svært liten innsats generere 2000-3000 kr pr mnd. Den ranker som nr 5 i google på søket "flatskjerm", har ca 40 unike besøkende hver dag basert på 100% organisk trafikk og er et godt innarbeidet i google i 10 år.
På bakgrunn av det så er prisen satt til kr 10 000,- og i mine øyne er det meget billig for denne nettsiden.
 

Stoppet

Banned
Flatskjerm har et månedlig søkevolum på 260 søk ;)
Selger kan selvfølgelig sette den prisen han vil. Men det er kjøper som avgjør om prisen er riktig :)

Hvor my har du hatt i inntjening på siden siste 12 måneder? Har du noe statistikk på besøk?
 
Jeg kan dokumentere 40 unike besøkende daglig. Det skulle bli litt mer enn 260 pr mnd slik du hevder.
Jeg antar fremdeles at du ikke ønsker å kjøpe nettsiden for kr 10 000,- så da ender jeg diskusjonen her.

For dere som eventuelt måtte være interessert så er det bare å sende en pm.
 

Stoppet

Banned
@Pensjonisten jeg hevder ikke at du kun kar 260 besøkende i måneden. Jeg sier bare at selve søkeordet «flatskjerm» har 260 søk per måned. Jeg håper da at du har trafikk fra andre søk en kun på det ordet. Så om du skulle klatre til førsteplass i søk på dette ordet så ville man ikke fått særlig mange ekstrabesøk på grunn av det.

Mitt poeng var at det hjelper lite å rangere høyt på et ord som svært få søker på.
 
Igjen så er vi uenige. Det er stor forskjell på å ranke som nr 1 og nr 5 hos google. Antall besøkende blir vesentlig høyere når man ranker som nr 1.
På nisjesider som dette handler det ikke om å ha tusenvis av besøkende, men det handler om å ha en side som konverterer bra på de besøkende man har. Hvis man har f.eks har 260 besøkende hver måned og 10% av disse gjør et kjøp, som igjen gir 150 kr pr kjøp så blir det en månedslig omsetning på ca 4000,-
 

Stoppet

Banned
Igjen så er vi uenige. Det er stor forskjell på å ranke som nr 1 og nr 5 hos google. Antall besøkende blir vesentlig høyere når man ranker som nr 1.
På nisjesider som dette handler det ikke om å ha tusenvis av besøkende, men det handler om å ha en side som konverterer bra på de besøkende man har. Hvis man har f.eks har 260 besøkende hver måned og 10% av disse gjør et kjøp, som igjen gir 150 kr pr kjøp så blir det en månedslig omsetning på ca 4000,-

Hvis det er så enkelt så ville jeg ha gjort det før salget. Med 4000 i inntekt pr måned så vil du kunne få mellom 48.000,- og 240.000,- for den hvis den tilbys i en annen tråd her på forumet som kjøper nettsider med inntekt. ;)
 

Stoppet

Banned
Jeg vet at du vil ha mer, men jeg kan by 350,- kroner for den.
 
Topp