Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flere domener til salgs

aom

New Member
Jeg har syv domener til salgs, blant annet tre to-tegns talldomener under .no, (det er i skrivende stund ingen ledige kombinasjoner to-tegns talldomener under .no). To av domenene er også lagt ut på finn.no, og kan betales via finn.no sin løsning med depositumskonto hos PayEx. Følgende domener er til salgs:

  • 41.no – 9000,-
  • 63.no – 9000,-
  • 85.no – 9000,- (FINN-kode: 46530006)
  • yup.no – 5000,-
  • blunk.no – 5000,-
  • knis.no – 5000,-
  • litteratur.net – 5000,- (FINN-kode: 46723226)

Domenene 41.no og yup.no er registrert med gratis GoogleApps-kontoer med grense på 10 brukerkontoer/e-postkontoer, som selvfølgelig leveres med ved salg. Fordi det ikke lenger er mulig å opprette nye gratis GoogleApps-kontoer, men kun betalversjon er tilgjengelig, er dette er pluss hvis man ønsker å bruke GoogleApps. Domenene selges privat og det legges derfor ikke på mva. Ta kontakt ved svar her eller til e-post ao@asle.nu dersom du ønsker å kjøpe et domene.
 

aom

New Member
Jeg har nå senket prisene drastisk (prisene blir muligens satt opp igjen på et senere tidspunkt), her er nye priser:

  • 41.no – 4000,-
  • 63.no – 4000,-
  • 85.no – 4000,- (FINN-kode: 46530006)
  • yup.no – 600,-
  • blunk.no – 600,-
  • knis.no – 600,-
  • litteratur.net – 2500,- (FINN-kode: 46723226)
 

aom

New Member
Føl dere fri til å sende pm med bud lavere enn prisene jeg har oppgitt, så skal jeg vurdere alle bud seriøst. Kanskje du kan gjøre et kupp! :)

Jeg foretrekker å selge disse domenene privat, men dersom man ønsker skikkelig faktura, blir de solgt via mitt foretak og moms blir da lagt på.
 

aom

New Member
Jeg har enda ikke fått solgt disse, og vil gjerne bli kvitt dem raskt, og prøver meg derfor på nytt med et skikkelig tilbud.

41.no, 63.no og 85.no selges samlet for totalt 3000 kroner.

yup.no, knis.no og litteratur.net selges samlet for totalt 1000 kroner.

Dersom du ønsker å kjøpe samtlige seks domener (41.no, 63.no, 85.no, yup.no, knis.no og litteratur.net), selger jeg dem alle sammen samlet for totalt 3500 kroner.

Domenene selges privat uten formell faktura og det legges ikke på moms. Tilbudene ovenfor gjelder kun ved rask avgjørelse innen utgangen av fredag 4. april.
 

aom

New Member
Ved enkeltpersonforetak kan grensene bli uklare, men jeg anser disse domenene som mine private domener. Dersom en eventuel kjøper ønsker en skikkelig faktura, kan jeg godt fakturere dette via firmaet og legge på moms.
 

aom

New Member
Det er ikke mulig å registrere .no-domener som privatperson, som du vet, domenene er registrert via mitt organisasjonsnummer, men jeg anser dem som mine private. Dette blir off-topic. Men for ordens skyld, domenene selges nå via mitt firma og moms legges på, så håper jeg alle er fornøyd med det. Som nevnt tidligere, tilbudet med nye priser gjelder kun til og med fredag 4. april.
 
Topp