Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flere som har opplevd drop i ranking?

Grynder

New Member
Jeg har i de siste 4-5 månedene ranket som nummer 1 på visse søkeord til nettbutikken min, noe som har gitt meg ca 20 besøkende om dagen.

I dag så jeg til min forferdelse at jeg ikke gjør dette lenger. Siden er praktisk talt borte fra google. Har i dag hatt usle tre personer på siden, som kommer fra direct og refferal.

Har prøvd å se om jeg har blitt straffet, men får ingen informasjon om dette i google webmaster tool.

Så leste jeg at det har gått noen rykter om en algoritmeendring nå i desember.

Har flere opplevd dette?

Ellers har jeg nylig byttet webhost til proisp. De har lokale servere og sidene er mye raskere, så hadde trodd dette påvirket seo i positiv forstand.

Så hvordan skal man angripe dette for å ranke godt igjen?

Forslag mottas med stor takknemlighet.

Det skal sies at jeg har basert trafikken på organisk søk gjennom artikler med relevante nøkkelord.
 

Stoppet

Banned
Google oppdaterer algoritmene si e hele tiden. De prøver å finne de beste svarene på det folk søker etter. Så ranker du ikke? Lag bedre og mer relevant innhold!!
 

KIA

Medlem
Jeg har i de siste 4-5 månedene ranket som nummer 1 på visse søkeord til nettbutikken min, noe som har gitt meg ca 20 besøkende om dagen.

I dag så jeg til min forferdelse at jeg ikke gjør dette lenger. Siden er praktisk talt borte fra google. Har i dag hatt usle tre personer på siden, som kommer fra direct og refferal.

Har prøvd å se om jeg har blitt straffet, men får ingen informasjon om dette i google webmaster tool.

Så leste jeg at det har gått noen rykter om en algoritmeendring nå i desember.

Har flere opplevd dette?

Ellers har jeg nylig byttet webhost til proisp. De har lokale servere og sidene er mye raskere, så hadde trodd dette påvirket seo i positiv forstand.

Så hvordan skal man angripe dette for å ranke godt igjen?

Forslag mottas med stor takknemlighet.

Det skal sies at jeg har basert trafikken på organisk søk gjennom artikler med relevante nøkkelord.
Hvis dine sider rangerer ikke lenger, betyr dette at dine sider ble avindeksert. Du må ta kontakt meg google om dette, hvis du ser ingen ting om dette i google webmaster. Hvis dine sider har mistet mye rangeringer, måtte algoritmen ha funnet noen black hat seo hos deg.
 
Topp