Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flere visitor tracking services på samme site

Bruker whos.amung.us på et par sider, og det funker greit dersom man vil ha en liten tellesak i sanntid. Der får man se når besøkende entrer nettstedet og hva de leser (Se evt. online-telleren nede til høyre på fiskeri.no). Dette er jo en åpen statistikk slik at hvem som helst kan klikke på telleren og se det samme som jeg ser. Bruker selvsagt også GA.
 

adeneo

Medlem
Jeg har i hvert fall ikke behov for realtime analytics, men det er fortsatt morsomt å leke med.

Det kommer nok noe nytt fra Google snart, ryktene sier at man har hatt en del kontakt med Ryan Dahl, som laget node.js, som for de som ikke har fått det med seg er server programvare bygget på javascript som er event basert i stedet for trådbasert, og med websockets så kan man gjøre utrolige ting.

For de som måtte være interessert så er vel Hummingbird det nærmeste man kommer virkelig realtime akkurat nå, det ligger en video nederst på siden som viser litt av det systemet som brukes av Gilt.
 

picxx

Well-Known Member
Hvorfor bruker dere begge to?

Jeg bruker begge, men ikke på samme sider. Akkurat det blir vel litt smør på flesk?
Bruker stort sett statcounter, men på sider hvor det kan være aktuelt med annonsesalg etc. er det greit å da heller bruke GA, ettersom den vel er mer ansett som en standard.
 
Topp