Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flytte likes

Hei!

Jeg har ikke tidligere brydd meg om å ha en egen firmaside på Facebook. Jeg har bare fått kundene til å like en URL som ikke er koblet til noen firmaside.

Er det noen som kjenner til om det er mulig å flytte likes slik at de kan knyttes til firmasiden? Kjedelig å måtte begynne for begynnelsen av når jeg har en del likes.

Takknemlig for svar.
 

Tony J

Alle skal få
hvilken url er disse koblet til ??

Du må jo ha koblet det til en eller annen facebookside hvis du har "liker"-funksjonen....

Nei man trenger ikke det. Du kan ha en like-knapp for en artikkel f.eks på siden din så vil de som trykker "like" bare like selve artikkelen og dele artikkelen på fbprofilen sin, noe alla share.

Når jeg lagde like knapp for websiden min i begynnelsen så rotet jeg det til slik at antall likes ble telt på websiden men oppdaterte ikke fbsiden min.

Men vet ikke om man kan flytte de likes man har opparbeidet til en fb-side, det tviler jeg på.


Tony
 

Msites Ltd

Livsnyter
Nei man trenger ikke det. Du kan ha en like-knapp for en artikkel f.eks på siden din så vil de som trykker "like" bare like selve artikkelen og dele artikkelen på fbprofilen sin, noe alla share.

Når jeg lagde like knapp for websiden min i begynnelsen så rotet jeg det til slik at antall likes ble telt på websiden men oppdaterte ikke fbsiden min.

Men vet ikke om man kan flytte de likes man har opparbeidet til en fb-side, det tviler jeg på.


Tony

Ja, du har rett i dette, men det var ikke det jeg oppfattet TS spurte om... i og med at han snakker om å "flytte" de liker'ne til firmasiden.
 

picxx

Well-Known Member
Du blander likefunksjonen på en fbside og likefunksjonen av en ekstern webressurs.
Dette er to helt forskjellige funksjoner og disse "likene" kan ikke flyttes hverken den ene eller andre vegen.
 
Ok. Takk for svar.

Får bare begynne å bygge opp nye likes da. Hadde bare sett så mye bedre ut om den nye firmasiden ikke begynte på 0 likes :)
 
Topp