Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flytte wordpress side til nytt tema

ellaro

Medlem
Ja det jeg mente! Mulig jeg kan begi meg ut på dette selv, jeg kan jo litt, men orker ikke å rote meg bort i noe som går åt skogen...hehe...Er det mulig å knote med dette og gå live med det nye temaet når jeg er fornøyd? Altså parallelt?
 

Steve Cash

Medlem
Preview det først....
Hvordan forhåndsviser en et tema på en side som er på lufta? Jeg må også bytte ut et gammelt tema snart, og nøler litt med å gjøre det, i tilfelle det går helt galt. Betyr dette at jeg kan installere et nytt tema uten å ødelegge det gamle? Vel, egentlig er det ikke et nytt tema heller i mitt tilfelle, men en ny versjon av det gamle.
 

Stoppet

Banned
Hvis det ikke blir bra på forhåndsvisningen bør en nok bygge det opp på en annen installasjon og justere det til det er perfekt. Har selv måtte gjøre det. Ikke noe pes det heller.
 

Stoppet

Banned
Hvordan forhåndsviser en et tema på en side som er på lufta? Jeg må også bytte ut et gammelt tema snart, og nøler litt med å gjøre det, i tilfelle det går helt galt. Betyr dette at jeg kan installere et nytt tema uten å ødelegge det gamle? Vel, egentlig er det ikke et nytt tema heller i mitt tilfelle, men en ny versjon av det gamle.

Ved oppdatering fre en eldre versjon til en nyere versjon skaper vanligvisbikke nevneverdige problemer. De er som regel bygget opp på samme måte slik at poster og sider kommer på riktig sted i den nye versjonen. (Men for guds skyld, ta en oppdatering før du evt setter i gang)

Flest komplilasjoner oppstår når man bytter til et theme som er veldig forskjellig fra det man bruker i dag.
 

Steve Cash

Medlem
Takk.
(Men for guds skyld, ta en oppdatering før du evt setter i gang)
Jeg antar du mener at jeg skal ta en sikkerhetskopi før jeg starter. Ja, det skal jeg gjøre, kanskje jeg til og med kopierer ned sida lokalt og tester oppdateringen der først.
 

Stoppet

Banned
Takk. Jeg antar du mener at jeg skal ta en sikkerhetskopi før jeg starter. Ja, det skal jeg gjøre, kanskje jeg til og med kopierer ned sida lokalt og tester oppdateringen der først.

Ja, jeg mente sikkerhetskopi. Beklager skrivefeilen. Gikk litt for fort desverre.
 

Travellingman

Nettgrunder
Ja det jeg mente! Mulig jeg kan begi meg ut på dette selv, jeg kan jo litt, men orker ikke å rote meg bort i noe som går åt skogen...hehe...Er det mulig å knote med dette og gå live med det nye temaet når jeg er fornøyd? Altså parallelt?

Gjør det på natta når det er minst trafikk på siden ;)
 
Topp