Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Folk, altså

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg sender ut daglige nyhetsbrev om SEO og affiliatevirksomhet (link: søkeord.no: FÃ¥ tilsendt nyhetsbrev fra Søkeord.no). Av og til får jeg e-post tilbake fra mottakere som har spørsmål, kommentarer og små oppmuntringer. Disse tilbakemeldingene er min "lønn" for å sende ut dette.

En av mottakerne av dette nyhetsbrevet fikk idag sitt 40. nyhetsbrev. Nyhetsbrevet lød slik:

(sitat)
Ranking Manager er langtfra gratis, men jeg nevner det likevel:

Dette er et verktøy som sjekker plassering på søkemotorene for deg.
Det støtter lokale søketjenester som eksempelvis Startsidens
ABCsøk, Kvasir, Yahoo Norge (=Sesam) og Google Norge.

Les mer her:
Website Promotion Tools - Website Promotion Software
(sitat slutt)


Jeg bruker Ranking Manager så og si daglig, og synes det er helt fantastisk for å sende skikkelige plasseringsrapporter til kunder. At det også støtter norske søketjenester gjør det selvfølgelig bare bedre.

Abonnenten min sendte meg en e-post etter å ha fått dette tipset:

(sitat)
dette var ett altfor tåpelig tips fra din side. Om du
virkelig sliter med hva du skal sende ut, la heller
være å sende ut nyhetsbrev.

Du sier du skulle sende daglig, noe som ikke skjer.
Samtidig sender du ut brev, du vet godt at ikke en
eneste webmaster, eller internettmester som jeg selv
kaller det har nytte av.

Melder meg av dette ASAP!

- God påske! Et drit!
(sitat slutt)


Er dette barnslig, eller? Spesielt når dette er snakk om en av de mest aktive her på Webforumet.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Er dette barnslig, eller? Spesielt når dette er snakk om en av de mest aktive her på Webforumet.


Kan jeg gjette villt om hvem det dreier seg om, hehe. :D :eek:

Har hatt en del barnslige kommentarer fra samme person selv, om jeg ikke tråkker i baret og tar totalt feil her da.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det var jo den mest nyttige posten du har sendt ut i mine øyne.. hehe! Vurderer sterkt å kjøpe det, må bare sette meg ned å sammenligne det mot webceo som er hovedverktøyet mitt innen SEO.
 

Tonny Kluften

Administrator
Hehe morsomt. Nå skal det vel sies at ikke alle tipsene dine er like nyttige mapdaddy, men det er merkelig å skrive en slik mail.

Se på denne kommentaren jeg fikk i går på en av bloggene mine:

"Varsko her!Forsiktig med denne bloggen!
Dette er en sekt. I tillegg er bloggen en måte for bloggeren å overta din pc på, ved at du legger igjen mailadressen, og får så henvendelse fra en person, som ber deg heller diskutere på et spesielt forum. Når du trykker på linken til forumet, overtas pc'en din av uvedkomne!"

:D:D Den personen har sinnsvakt god fantasi og er rimelig paranoid. Og når man ser på bloggen til denne personen, Viktor Viktorsens Blogg, så skjønner man at vedkommende faktisk trenger hjelp. Bare trist egentlig.:(
 
Sist redigert:

webmoney

Søkemotoroptimist
Hehe morsomt. Nå skal det vel sies at ikke alle tipsene dine er like nyttige mapdaddy, men det er merkelig å skrive en slik mail.

Se på denne kommentaren jeg fikk i går på en blogg jeg har:

"Varsko her!Forsiktig med denne bloggen!
Dette er en sekt. I tillegg er bloggen en måte for bloggeren å overta din pc på, ved at du legger igjen mailadressen, og får så henvendelse fra en person, som ber deg heller diskutere på et spesielt forum. Når du trykker på linken til forumet, overtas pc'en din av uvedkomne!"

:D:D:D Den personen har sinnsvakt god fantasi og er rimelig paranoid.
Ja, det er riktig som du skriver. Ikke alle tipsene er for alle. Noen er generelle, noen er nisjete. Så at de 150 abonnentene vil ha varierende nytte av de ulike tipsene, er en underdrivelse.

Alle tar disse tipsene med godt humør, så at jeg fikk denne e-posten idag gjorde meg litt paff. Og deretter litt lattermild.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Njaaaa... Vi får se... Kanskje jeg lager en "50-på-topp-liste" til jul? Forutsatt at det fremdeles er noen som fortsatt abonnerer, da.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Herre min sier jeg! Jeg mottar mye mail og folk har forskjellige/motstridende meninger og teorier for hvordan man skal utføre arbeidet. Et tips er kun et tips og så må man selv vurdere om man synes det er fornuftig nok!
Jeg synes forøvrig at hvis dette er fra en av de mest aktive her inne så er det veldig klanderverdig og lite kollegialt! Det er jo rett og slett både barnslig og langt utenfor normal folkeskikk!
Jeg håper denne personen er tøff nok til å stå frem og fortelle hva som var bakgrunnen for å sende en slik mail!
 

Msites Ltd

Livsnyter
Mye snåle folk der ute, det er like sikkert som at utakk er verdens lønn. Hvis folk syns du sender ut for mye unyttig, så er det vel ikke værre enn å melde seg av?

For meg så blir det litt mer nært når mapdaddy forteller at dette faktisk er "en av oss"..... og da en av de mer aktive her inne!?!
Personlig forsøker jeg å forholde meg til folk som har normal folkeskikk i det minste.... det er vel det minste en kan kreve!?!
 

Knut

Medlem
Får denne typen mail flere ganger om dagen og har slutta å irritere meg over disse. Det eneste de oppnår hos meg er null respons og at mailen deres blir sletta.

MEN, ser at enkelte er negative til bloggen og dermed til personen som skriver den. Det synes jeg mindre om. Skal man bestemme typen menneske ut ifra en blogg da er man litt på ville veier.
 
Topp