Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Folkehøyskoler, når er fristen til å søke?

OldHP

Medlem
Trenger dette for en potensiel kampanje jeg skal drive med der jeg må kjøpe inn en del norske ikke firma adresser som jeg regner med kan ordnes her på dette forumet. Når er fristen til å søke for å komme inn på folkehøyskoler?
 

OldHP

Medlem
Jepps

Det har jeg.. har fått tåkete svar, om at det ikke er felles frist for alle og at folkehøyskoler tar inn ganske sent inn hvis de ikke har fylt opp plassene..
 

zapotek

Medlem
Dette er jo å be om trøbbel Holka. Spamme folk på epost om å søke på en skole som ikke eksisterer!

Ikke gjør det!
 

OldHP

Medlem
hehe

det vil jo heller gå som underholdning enn svindel da om man leser litt nedover på siden så vil man forstå at det er tull, svindel hadde det vært om vi krevde penger via f.eks paypal og skjulte ironien på en bedre måte. Det med spam email så kan jeg få et firma til å sende for meg slik at jeg slipper bieffekten av å sende selv.

Men må tenke mer på det..
 

kongen

kongemedlem
Hehe, kom igjen Holka, köra på köra på... du kan bli rikskjendis når en journalist finner ut at han skal skrive en nyhetssak om deg... tenk hvor kjent du vil bli, tenk på hvor mange damer du kan få. Tenk hvor stolt familien din blir.
 

OldHP

Medlem
Er ikke sikkert alle tar spøken.

Du har alt å tape på dette...

Hmm, det kan jo bli sett på som rasistisk av noen men i mitt tilfelle, da jeg kom som 10 åring fra hellas uten å beherske språket så bra selv om jeg ble ertet for det av og til så syns jeg ikke det var noe spesielt negativt.
 

OldHP

Medlem
hmm

Verden åpner seg, ting blir akseptert, forandrer seg fra vår eldre måte å tenke på, vi tar imot utendlanske istedenfor å krige mot de, vi åpner oss for nye kommunikasjonsmetoder som utendlansk språk istedenfor å krige muntlig i en lydløs kompleks gramatikk og tilpasser oss i en verden av integrering. Vi er, vi er den moderne norske folkehøyskole. :)
 
Topp