For enkel?

En tråd i 'Tilbakemeldinger' startet av Thor Erik Just Olsen, 30 Apr 2018.

1. Thor Erik Just Olsen

Thor Erik Just Olsen Medlem

2. Stoppet Medlem

Jeg for min del synes at enkle logoer er greiest. Men du har ikke vurdert en form for grafikk/favicon til gjenkjennelse?

3. Thor Erik Just Olsen

Thor Erik Just Olsen Medlem

Jo, vurdert, forkastet og vurdert på ny, hehe. Men jo, du har rett.

4. Stein Ove Helset Hacker

Enkle logoer er vel stort sett alltid det beste. Men det er ikke bare å gjør en logo enkel, så blir det bra i tillegg.
    Jeg føler denne logoen er en litt "paint feeling" (Ja, som om den skulle vært laget i Windows Paint) over seg og den føles liksom litt billig. Fotofikleriet ser ok ut, men ordene under følte ikke jeg at passet inn.

5. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

For en eller annen grunn synes jeg det er vanskelig å lese ordet "fotofikleriet".
    Jeg tror det har å gjøre med at "O"ene og "I"ene har veldig forskjellig bredde; det påvirker lesehastigheten (antall bokstaver / sekund) antakeligvis.

Jeg tenker nokså visuelt så jeg lurer umiddelbart på hvorfor det ikke er noe grafisk element - når det ifølge ordet er det man holder på med.

Du kan vurdere å bruke en · slik:
    foto · web · video
    Det vil redusere antall elementer man må lese og interpretere.

hansson og Thor Erik Just Olsen liker dette.
  6. ronorio Member

Rene tekst -logoer er helt greit, men veldig kjedelig. Det er enkelt å lage noe med en slags illustrasjon i, som gir logoen et eget særpreg. Laget et eksempel til deg! :)

holkapolka og hansson liker dette.
  7. holkapolka

holkapolka Member

Del denne siden