Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forretningside - Ladepunkt

n0stra

Medlem
Selv mener jeg denne er webrelatert siden man styrer innholdskontroll og måling av visninger osv over web, men om dette ikke er ansett som korrekt beklager jeg og ber moderator slette innlegget. Dette er noe jeg legger ut for venner, det er ikke jeg som er selger men jeg kan svare på henvendelser da jeg kjenner produktet godt.

Ladepunkt er et konsept for å maksimalt fange seerens oppmerksomhet. Mange bedrifter har idag allerede digitale skjermer installert for å underholde samt markedsføre seg selv ovenfor klientellet. Men hvor ofte vil kundene faktisk se den kommersielle informasjonen? Og ikke minst, vil det øke salget? Ladepunkt er et unikt verktøy for å fange klientenes oppmerksomhet.

IMG_1459.jpg


KONSEPTET
Stadig flere mennesker opplever stresset og problemer når strømmen på deres mobiltelefon plutselig når et lavt nivå, når de er ute og reiser uten lader lett tilgjengelig. Det moderne liv, enten i forretningsøyemed eller fritid fortusetter ofte at man er tilgjengelig 24/7. Fortvil ikke, hjelpen er på vei.

TRENDER
Globale salg av mobiltelefoner nådde over 300 milloner iløpet av 2008
Det er mer enn en mobiltelefon i bruk per person i mange vestlige land
Den økende bruken av smartphones med strømsluktende applikasjoner øker behovet for jevnlig ladning
Det resterende gadget-markedet øker like raskt (Ipod, Ipad, MP3, PDA og digitale kamera)

FUNKSJONER I LADEPUNKT
Lad batteriet på din mobiltelefon, dobbelt så raskt som normale ladere
Patentert teknologi som er sikker å bruke på alle mobile enheter
Hvert Ladepunkt krever minimalt vedlikehold
Registrerer antallet ladninger hver dag
Bruk skjermen som infokanal for å sende informasjon spisset mot klientellet
Touchskjerm gjør det mulig med interaktiv kommunikasjon mot kundene mens de venter

FORDELER VED LADEPUNKT
Tilbyr en unik tjeneste til brukerne (lade batterier = hjelp)
Nå konsumenter når de er mest mottakelige - mens de venter på at telefonen lades
Kunder har en positiv holdning i forhold til media de mottar mens de får en gratis tjeneste
Effektivt markedsverktøy nært salgspunktet (PoS - Point of sale)

CASE STUDIES
Det er flere måter å oppnå rask ROI (return of investment) med Ladepunkt. Salg direkte til sluttkunde, vidersalg til andre eller å skape ditt eget nettverk i dine lokale marked.

Hva som fungerer best for deg avhenger ofte av lokale forhold, men vi kan dele vår erfaring og blant annet vise til den suksess man har hatt i blant annet det spanske markedet. Her har man fokusert på å skape egne infokanaler, og man har tjent gode penger!

Treningssentre
Introdusert mai 2010 ved 50 treningssentre
Dekker idag 108 treningssentre i Madrid og Barcelona
Fokuserer på helserelatert informasjon og branding av treningsprodukter (treningstøy, sportsdrikker, sportsbutikker mm)
Informasjon fra treningssentrene, nye timer, nye aktiviteter
Underhold kundene med relevante nyheter og lokal informasjon

Kjøpesentre
Dekker 50 kjøpesentre i Spania
Påvirker kundenes kjøp ved "point of decision"
Skape en bedre shopping-opplevelse
Øke tiden kundene befinner seg inne i kjøpesenteret


Bygg opp din merkevare! Øk dine salg! Tiltrekk deg nye kunder! Få maksimalt utav dine reklamekroner!
DOOH (digital out-of-home) markedsføring er mer enn en ny vri på kjent teknologi. Digital Signage gir annonsøren mer fleksibilitet, større treffsikkerhet og mulighet til å engasjere kundene. Digital signage er den mest komplette direkte markedsføringsløsningen som finnes idag.

Digital sigange er så effektiv fordi det nå konsumenter i det øyeblikket de er mest åpne og mottakelige for kommersielle budskap - når de er utenfor sitt eget hjem og aktivt kjøper.

75 % av alle kjøpsbeslutninger tas ved POP (point of purchase). DOOH gir annonsøren det mest kraftige verktøyet for å nå kundene på akkurat dette viktige øyeblikket.

Kontaktperson:

Roy Grøtan, tlf: 93211228
 
Topp