Kjapp og trygg hosting for Wordpress

forretningsideer.com

timtim

Gründer
Hadde lyst å få noen av ideene mine ned på "papiret" og syntes at blogg formatet egnet seg.
Hva syntes dere? Funker det?

Ønsker tips på målrettet markedsføring av siden. Tenkte å bruke et par tusen på MF i mnd. Noen ideer for gratis og betalt markedsføring?

www.forretningsideer.com
 

Nemo

Medlem
Kan ikke se at du har noe tittel på hovedsiden? Det bør du legge inn. Ellers forstår jeg ikke heeelt formålet, er det å gi tips til forretningsideer? Det store spørsmålet blir jo da hvorfor du selv ikke benytter deg av dem, men heller drifter en mindre blogg om dem... :p
 

timtim

Gründer
Jeg syns det er morsomt med en side som presenterer idèer, men hvorfor presenterer du dem?
hehe har ikke du mange ideer du vet du aldri får gjort noe med? Hvis noen tar tak i en av mine ideer og kommersialiserer den vil jeg bli kjempeglad! Når det gjelder forretningsmessige tanken bak er det ikke mer komplisert en at jeg syntes dette er morro og hvis jeg med engasjement klarer skape trafikk er målgruppen "gründere" absolutt en gruppe som man kan tjene penger på (på sikt)...eller?
 

picxx

Well-Known Member
Leste gjennom noen av ideene og de er jommen ikke dumme!
Likte spesielt godt VCR annonsene og 'lazy surfer'. :)
Som et lite seo tips vil det lønne seg å lage en tittel på siden.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Den siden var tvers igjennom genial! Har du laget mange av illustrasjonene selv?

Eneste jeg lurer på er hva du selv ønsker å tjene på siden. Du sier du er klar for å bruke noen tusen i mnd på markedsføring, noe jeg ikke tror du vil tjene inn igjen på adsense.
 

timtim

Gründer
Den siden var tvers igjennom genial! Har du laget mange av illustrasjonene selv?

Eneste jeg lurer på er hva du selv ønsker å tjene på siden. Du sier du er klar for å bruke noen tusen i mnd på markedsføring, noe jeg ikke tror du vil tjene inn igjen på adsense.

Hyggelig å høre.
Ja alle ideer er noen av mine (Har flere på "lager")

Dette er et foreløpig hobbyprosjekt fra min side. Tenker at først må jeg få drevet trafikk, deretter kan siten kommersielt utnyttes, som jeg selvsagt har noen ideer på ;)

Takk for tipset om tittel. Skal ordne det.
 
Topp