Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forskjellige blogg sites

Lars123

Banned
Jeg har prøvd mange forskjellige blogg sites og funnet riktig mange dårlige. Generelt så syns jeg de fleste Norske blogger sites er elendige, så jeg har begynt med å bruke Danske og Tyske sites, hvor jeg får bedre plassering. Det jeg lurer på er at noen av mine artikler ikke blir registrert, mens andre gjør, fra den samme blogg. Hvorfor???

Jeg bruker forskjellige lenkekataloger, RSS feeds og bloggruller på mine bloggs.
 

picxx

Well-Known Member
Hva mener du med bloggsites?
 

annettelode

Medlem
Jeg har prøvd mange forskjellige blogg sites og funnet riktig mange dårlige. Generelt så syns jeg de fleste Norske blogger sites er elendige, så jeg har begynt med å bruke Danske og Tyske sites, hvor jeg får bedre plassering. Det jeg lurer på er at noen av mine artikler ikke blir registrert, mens andre gjør, fra den samme blogg. Hvorfor???

Jeg bruker forskjellige lenkekataloger, RSS feeds og bloggruller på mine bloggs.


Prøvd Wordpress? Det er favoritt bloggen til Google og blir alltid belønnet med god ranking:)
 

Web2000

Medlem
Et litt off topic spørsmål. Men vil en link i en bloggpost på f.eks blogg.no være dofollow og dermed ha seo verdi, eller gir de fleste slike blogger svært liten seo verdi (nofollow linker)
 

picxx

Well-Known Member
Linkene du legger ut på din blogg.no blogg er dofollow og de er verdt proporsjonalt det samme som det bloggen er verdt = bloggen er på subdomener så du må selv gjøre jobben med å ranke dem.
 
Topp