Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forskjellige språk - blog - hva gjør jeg?

OldHP

Medlem

OldHP

Medlem
Du bør blåse i PR og skrive bra tekst. Begynn med det.

Vi får se når jeg blir en annerkjent nasa forsker.. hva du har å si til det.. men alle har lov til å ta feil, mine tanker er av den mystiske sorten så ingen grunn til å skamme deg i etterkant.
 

OldHP

Medlem
hmm

jeg tok det negativt. Uansett, kan man få like bra "value" på en html side som ved å ha den på .com med pr 2 på INDEXEN og tilogmed html sider like etter .com enn å ha den/de på samme .com men med f.eks /englisfolder/index.htm??
 

OldHP

Medlem
fordi

linker = PR = høy søkemotor rangering. selv om det virker som om google nå går vekk fra pr, leste det i en artikkel, da siste oppdatering er utrolig lenge siden.
 

Hupsey

Medlem
Det beste er vel norsk på .no og annet på .com
Slik jeg forstår trådstarten er det jo slik du har det og da er vel alt greit?
 

OldHP

Medlem
ok

nei, jeg har alle på .com domenet. Har hørt historier om at man bør ha hostingen der språket er fra også.
 

Hupsey

Medlem
Når jeg søker i Google filtrer jeg ofte på "sider fra norge" for å utelukke autoversatte sider.
Om man velger "sider fra norge" filteret minker det somregel på .com resultater.
Men om det er så mange andre som søker på denne måten er jeg usikker på.
Når det gjelder hvor hostingen ligger har det sansynligvis enda mindre betydning en TLD.
Jeg ville som andre sier her ikke brukt tid på dette for SEOens del..
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Når jeg søker i Google filtrer jeg ofte på "sider fra norge" for å utelukke autoversatte sider.
Om man velger "sider fra norge" filteret minker det somregel på .com resultater.
Men om det er så mange andre som søker på denne måten er jeg usikker på.
Når det gjelder hvor hostingen ligger har det sansynligvis enda mindre betydning en TLD.
Jeg ville som andre sier her ikke brukt tid på dette for SEOens del..

Sider med andre tld. enn .no som er "skikkelige" ranker nøyaktig likt om du velger "sider fra norge" eller ikke. Autooversatte sider er uansett møkk samme hvilket domenenavn man har...
 
Topp