Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forskuddsbetaling med DnbNor

peterandrej

pensjonert moderator
forskuddsbetaling på en giro...? velge en tidligere dato, mener du? i så tilfelle:

-> velg en tidligere dato
 

RusselSim

Medlem
forskuddsbetaling på en giro...? velge en tidligere dato, mener du? i så tilfelle:

Forskuddsbetaling på diverse regninger (mastercard og bredbånd). Jeg får lønning den 15ende altså har jeg lite penger nå, mastercard regninga forfaller den 15ende, imens Bredbånd regninga forfaller den 17ende. Ser etter en løsning hvor jeg kan gi beskjed om at jeg f.eks automatisk betaler regninga den 17ende så fort jeg får lønninga.
 

picxx

Well-Known Member
Ser etter en løsning hvor jeg kan gi beskjed om at jeg f.eks automatisk betaler regninga den 17ende så fort jeg får lønninga.

Har du kontaktet mastercard og bredbåndselskapet for å høre om de kan foreta trekk noen datoer senere? Jeg har ofte skiftet faste trekk for kunder og det er overhodet ikke noe problem.
 

zapotek

Medlem
Jeg får lønning den 15ende altså har jeg lite penger nå, mastercard regninga forfaller den 15ende,

Hva er egentlig problemet? Om du betaler en regning noen få dager senere enn forfall er det ingen krise uansett. Du får ikke purring tilsendt to dager etter forfall....
 

picxx

Well-Known Member
Hva er egentlig problemet? Om du betaler en regning noen få dager senere enn forfall er det ingen krise uansett. Du får ikke purring tilsendt to dager etter forfall....

Om du måned etter måned betaler en regning noen dager for sent kan du risikere å få innkasso på renter.(jeg fikk!).
Derfor er det beste å heller ta kontakt med firmaene og få de til å tilpasse trekkdatoene etter dine lønnsdatoer.
 
Topp