Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fortsettelseshistorie

Tonny Kluften

Administrator
La oss lage en fortsettelseshistorie hvor en webarbeider står i fokus.
Den begynner her, skriv en ny kommentar for å fortsette historien.

------------------------------------

Det tegnet til å bli en vanlig dag på jobben. Jeg hadde akkurat tatt meg en kopp kaffe og åpnet ei ny pakke med kanelsnurrer. Været var fint og vinduet sto på vidt gap. Et friskt vindpust feide noen papirer på gulvet og jeg bøyde meg litt oppgitt ned for å ta dem opp. Da ringte telefonen...
 

knippsen

Medlem
En mann som introduserte seg som Pål var på den andre enden av røret. Han jobbet i det nye affiliateselskapet Risky Business, og siden han visste at jeg driftet en del populære nettsider ville han gjerne presentere noen av selskapets kampanjer...
 

metallian

Medlem
Jeg var åpenbart ikke den eneste som hadde tatt noen fredagpils så det tok ikke lange tiden før stemningen var blitt riktig god. Pål hadde åpenbart fulgt godt med på hva jeg drev med og kjente nettsidene mine ut og inn.
 

i-net

Medlem
Pål var i godt humør og kom raskt med et tilbud om at jeg skulle bli VIP partner is Risky Business, som skulle gi de beste betingelser ingen andre hadde fått. Og ikke nok med det, Pål sa også at...
 

Santo

Active Member
han hadde sett bilder av meg på nettet og syntes at jeg var en veldig kjekk kar med et helt spesielt glimt i øyet...
 

Jens1986

Medlem
.. Så gikk strømmen. Jeg ble stresset da jeg akkurat hadde skrevet en 500 ords artikkel i WP om "topp 10 feriesteder i Spania" som jeg var usikker på om hadde blitt autolqgret eller ei. "Heldigvis ble i det minste 300-ords artikkelen min om kredittkort publisert tidligere i kveld så jeg har da fått noe ut av dsgen", tenkte jeg. Etter en halvtimes venting og frustrasjon gikk jeg og la meg med min nydelige samboer, som hadde kommet hjem fra en bedre middag, vin og bytur med gode venninner noen timer tidligere, mens jeg hadde sittet foran PCen. I nattemørket begynte jeg å filosofere over mine valg i livet..
 
Sist redigert:

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
og jeg tenkte: "Hvorfor i huleste bruker ikke folk e-post lenger?"...
 

zapotek

Medlem
Det var nok en helg med påfølgende helligdag, etter den tilsynelatende endeløse rekken med innklemte fridager i Mai - og dermed røde besøkstall i Google Analytics, som hadde skyld i det labre humøret.

"Ja!", brølte jeg inn i røret.
 

zapotek

Medlem
"Skal jeg ta det som en godt eller dårlig tegn at du ringer meg Andre Pinsedag Bjørg?" svarte jeg.
 

xdex

Medlem
"Ikke vær frekk", svarte Andre, før han begynte å ramse opp gebyrer og annet som ikke hadde vært betalt siden 2011. "Det må være noe feil her?" brølte en sur og gretten stemme. Andre var frekk nok, og fortsatte å ramse opp betalingsanmerkninger samt å spørre om dette var standard service, at man aldri betalte og fulgte opp. Etter mye om og men, brøles en latter ut i telefonen, hvor "Andre" avslører seg selv som FEM PÅ fra P4.
 
Topp