Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forum - phpBB vs vBulletin

Halla folkens!

Det er evig mange år siden jeg har drevet med forumer. Jeg drev jo det populære webforumet.net for sikkert 10 år siden. Det kjørte jeg på phpBB plattform.

Så jeg må spørre - fordi jeg har planer om å sette opp et nytt forum som jeg ikke vil gå i detaljer på enda (nei, det er ikke konkurrent til dette, hehe).

phpBB, er det fortsatt velutviklet og oppdatert som det var? Lages det fortsatt templates og den type ting?

vBulletin? .. Er det mer atteraktiv i disse dager?.
Hva anbefales av type forum nå til dags?

Om det finnes forum som er GODE (på nivå med phpBB/vBuletin) som Wordpress-tillegg, er dette også veldig interresant, da siden vi tenker å kjøre forum for kjører Wordpress.
 

Tonny Kluften

Administrator
Xenforo er neste for WF, det ser veldig bra ut. Eneste jeg er bekymret for er at det er for nytt.
Ole Petter, vil du ha en betalt jobb med å ta ansvaret for å sette opp xenforo her? En admin hos xenforo skal gjøre det tekniske.
Da får du testa ut Xenforo skikkelig samtidig som du får betalt. Så kan du jo dele erfaringene her, sikkert flere som lurer på hva slags forumsoftware som fungerer.
 
Xenforo er neste for WF, det ser veldig bra ut. Eneste jeg er bekymret for er at det er for nytt.
Ole Petter, vil du ha en betalt jobb med å ta ansvaret for å sette opp xenforo her? En admin hos xenforo skal gjøre det tekniske.
Da får du testa ut Xenforo skikkelig samtidig som du får betalt. Så kan du jo dele erfaringene her, sikkert flere som lurer på hva slags forumsoftware som fungerer.

Jeg må tenke litt på denne, rett og slett. :) Gir deg tilbakemelding ilp av helga.
 
Topp