Kjapp og trygg hosting for Wordpress

frakt alibaba :/

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Forsiktighet må utvises når man handler fra alibaba. Jeg har hatt gode erfaringer derfra, men også noen dårlige. Jeg har alltid fått varene mine, men sist fikk jeg en helt annen utgave av en vare jeg hadde bestillt med kontrakt og hele greia. Uten å forhåndsdømme har jeg inntrykk av at så lenge varene blir levert sånn circa hvordan kunden bestillte så er alt i orden. Det er nok noe i businesskulturen deres der, uten å virke for generaliserende. Man må bruke tid til å etablere gode kontakter på alibaba, bestille samples og virkelig sjekke kvaliteten. Jeg driver en relativt ny og liten business, men jeg har allerede svartelistet en del selgere på alibaba. Hvis du trenger mindre kvanta så bruk aliexpress i stedet. Det er mindre penger involvert og i tillegg kan disse selgerene ofte levere større kvanta etterhvert hvis du er fornøyd med varene. Jeg ser det går en stor reklame rundt om i aviser og blader nå som selger en usb-platespiller i retro design. Denne kommer garantert fra alibaba, har sett den der lenge. Jeg kikket på denne over lengre tid og vurderte å kjøpe, men det virket for usikkert for min butikk. Jeg håper de som markedsfører disse overalt nå klarer å selge de 5000 eksemplarene som de sikkert sitter på nå. Tvi Tvi! Igjen, gjør research og ikke ta alt for god fisk.
 
Topp