Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Franchise" som muligjør det for alle å selge nettbutikk, joomla m mer.

ThomasT

Medlem
Jeg er over gjennomsnittet engasjert i prosjekter på web, og ett langvarig prosjekt er nå snart klart for launch (medio februar 2013)

Basert på dette, er input fra mennesker med samme interesse...web. Helt supert:)
Til nå har vi allerede fått flere "franchise takere" i Norge samt kontorer i 4 andre land klare for start.

Dette er i ett selskap jeg er medeier i og vi har nå laget følgende:
Ett automatisk system for installasjon av:
Magento
Joomla
Fengoffice

Og systemet installerer ALT basert på hva du ønsker å tilby. Slik at "din" kunde besøker nettsiden din, bestiller for eks joomla med ett av designene du har å tilby, moduler de ønsker knyttet til, og hvilket språk det ønskes satt opp med...sender bestillingen og voila nettsiden er oppe med alle definerte valg.

Samme med magento, dette systemet er basert på at jeg selger magento gjennom ett annet selskap, og automatic systemet har vært i drift og fungerer utmerket på 3 året, det er bare videreutviklet til å installere bla joomla på samme måte.

Samt fengoffice, som ett enkelt produkt, da jeg mener dette er ett av de bedre prosjektvertøyene der ute.

Og systemet er ekstremt genialt:) Du kan laste opp design, moduler osv i automatic løsningen og velge å tilby dette på frontend eller installere som tilleggs ting senere. Poenget er at man trenger ikke kunne noen verdens ting om installasjon for magento eller joomla for å levere en komplett leveranse med tilleggs extensions etc.

I tillegg vil vi sørge for server, security med backup. Og har teksnisk support, utviklere osv til disposisjon til de som blir en partner.

Så da vil man få nøkkelferdig nettside som selger magento, joomla og fengoffice, eller 1 eller 2 av de. Dette blir valg for "franchise takeren" Med over 30 design i magento og over 50 design i joomla. Så vil vi legge til fortløpende og minst 1 nytt design i mnd.

Nødvendig opplæring, så er det bare å selge for harde livet..og slippe å tenke på hvordan man installerer og alt det tekniske fjaset.
Ingen andre har laget tilsvarende enkel måte å gjøre alt i ett knappetrykk.

Og for all del, om det er noen på forumet som ønsker å ta del i dette i form av ønske om å selge produktene send meg en PM.
 
Topp