Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Freestats.com vs Google Analytics

zapotek

Medlem
Aldri vært borti Freestats, anbefaler Statcounter om du vil ha noe annet enn Analytics.

Forøvrig vær obs på dette om du bruker Freestats (klippet fra Freestats.com):

FreeStats is advertiser sponsored. This means that a banner advertisement must be placed on sites using FreeStats basic stats package. For those of you wanting to use FreeStats without a banner advertisement we offer a bannerless upgrade.

Our Bannerless Upgrade Packages begin for as little as $2.99 per month and will allow you to not only use our tracking service with no banner at all, but also give you access to more advanced and detailed stats for your website. Whether you use the service for FREE (with banner advertisement), or use bannerless stats for a more professional look, FreeStats can't be beat and still offers the BEST site stats on the web today.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Med mindre du er en av de paranoide som er livredde for at Google skal vite for mye om siden din, vil jeg absolutt anbefale Analytics. Jeg har flere kunder som etterspør statistikk fra Analytics når de skal kjøpe annonseplass, da dette ofte er den eneste statistikken-programvaren de kjenner til.
 

alterego

Medlem
Takker for tilbakemeldingene :)

Jeg bruker allerede Google Analytics, men freestats.com ser ut til å kunne gi mer detaljer om hver enkelt besøkende.

Kan f.eks. være kjekt å se:
- Current visitor at any given minute, page-by-page breakdown.
- Visitor IP adress

Noen som har prøvd Freestats? Hvilke erfaringer har du gjort?
 
Topp