Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Frilans

Simmi

New Member
Hei, er det noen her som har erfaring med frilans sider- fiverr, UpWork, Frilansbasen osv.?
Har vært borti MittAnbud selv og ble skremt vekk av dems månedspris, er det verdt å betale noen tusen for å være registrert der?

Jeg er interessert i frilansjobber for å tjene litt ekstra penger. Og hadde vært interessant å høre hvilken erfaringer dere har med frilanssider.

Beklager om dette er postet på feil tråd. Er ny her.
 

Bjørnar

Gründer
Jeg har funnet litt hjelp på flexify.no - har du vurdert dem? Stort spenn i kunnskapen til den enkelte, men utrolig mye enklere å prate med nordmenn for oppdragsbeskrivelse og jobbutførelse, enn utenlandske, for min del.
 

Marius_J

Social Engineer
Pass litt opp for upwork.
Fant ut at mange bedrifter der ansetter hverandre for å gi good feedback.
Mange der som sier de kan mye, men til slutt kan de ikke det de sier de kan.
Er også mange nordmenn på upwork som jeg har god erfaring med.
Spørs helt hva du ønsker de skal gjøre for deg.

Som Bjørnar skriver flexify.no er bedre, har brukt det litt.
 

Simmi

New Member
Takk for svar. Har vært registrert på flexify i noen måneder nå uten noen oppdrag. Så noe gjør jeg vel feil

Leser på reddit om mange som har suksess med cold calling og epost, er det kanskje den enkleste måten å få kunder på? Føler likevel det er ekstremt vanskelig å selge gjennom telefon, da de fleste vanligvis er veldig skeptisk når noen ringer til dem og prøver å selge en tjeneste. Har respekt for telefonselgere som faktisk klarer dette.
 
Topp