Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Full henvisningsadresse i Analytics?

becka

Medlem
Jeg prøver å følge disse instruksene for å få se fulle henvisningsadresser i Google Analytics: How to See the Full Referring URL in GA - Google Analytics | SEO Consultant Ahmedabad | Google Search Analyst and Expert

Det er her det stopper opp for meg:
Too see your User Defined Report With the full information about the referring sites, click on “Content” in the secondary dimensions and choose “User Defined Value”.

Jeg finner ikke Content/Innhold under Sekundær dimensjon, hverken i All trafikk eller Alle henvisninger.
Jeg finner "Egendefinerte variabler", men de gir meg ikke noe resultat.

Noen som vet hvordan jeg kan løse dette?
Artikkelen er fra 2012. Kanskje den er utdatert, men jeg antar det fremdeles finnes mulighet til å få se fulle henvisningsadresser.

(Skjønner at jeg til nå bare har skrapt litt på overflaten i Analytics... Ser frem til å lære mer.)
 

zapotek

Medlem
Den beste måten jeg har funnet (selv om den ikke viser fullstendig henvisningsbane på alt på f.eks. Facebook) er å lage en "custom report" etter denne metoden: https://www.distilled.net/blog/miscellaneous/how-to-find-all-the-links-to-that-cool-thing-you-made/

Full refferal URL er "Fullstendig henvisningsadresse" hvis du bruker Norsk som språk på Analytics.

Som nevnt så viser den ikke fullstendig bane på alt av URLer, men du ser mer enn du ville ha gjort med "vanlig henvisningstrafikk".
 
Topp