Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Full pakke automatisert webhosting med kunder selges

fredski

New Member
Hei,

hvis noen er interessert i å starte innenfor webhosting eller ønsker å ta over kunder/systemer, eller importere kunder/data, så er følgende til salgs rimelig:

- 4 stk. 1U Dell Poweredge (2X Xeon, 2x Sata, 2GB Ram) eldre servere, har vært i full drift uten problemer siden 2006.

- Overstående er virtualisert på VMWare vSphere og kjøres i dag på annen hardware. VM'er kan enkelt flyttes til ny eier/leverandør, eller fortsette å kjøre der de ligger til fast leiepris per VM.

- Automatisert provisjoneringssystem og integrasjon mot kontrollpanel.

- Ca 170 domener, hvor halvparten er .no

-Kundedatabase med ca. 160 kunder, men ikke alle har aktive tjenester.

- Basert på windows 2003 R2

Selges på grunn av at jeg i de siste årene har vært i en annen jobb, og har ikke tid til å utvikle tjenesten videre.

Jeg svarer på detaljer i PM. Ta kontakt hvis interessant og oppgi telefonnummer.
 

tdahlhaug

New Member
Interessert!

Hei,

hvis noen er interessert i å starte innenfor webhosting eller ønsker å ta over kunder/systemer, eller importere kunder/data, så er følgende til salgs rimelig:

- 4 stk. 1U Dell Poweredge (2X Xeon, 2x Sata, 2GB Ram) eldre servere, har vært i full drift uten problemer siden 2006.

- Overstående er virtualisert på VMWare vSphere og kjøres i dag på annen hardware. VM'er kan enkelt flyttes til ny eier/leverandør, eller fortsette å kjøre der de ligger til fast leiepris per VM.

- Automatisert provisjoneringssystem og integrasjon mot kontrollpanel.

- Ca 170 domener, hvor halvparten er .no

-Kundedatabase med ca. 160 kunder, men ikke alle har aktive tjenester.

- Basert på windows 2003 R2

Selges på grunn av at jeg i de siste årene har vært i en annen jobb, og har ikke tid til å utvikle tjenesten videre.

Jeg svarer på detaljer i PM. Ta kontakt hvis interessant og oppgi telefonnummer.

Terje Dahlhaug, 91174041
 

ThomasT

Medlem
Hosting, systemer osv er ikke av interesse, derimot kunder er av interesse.
Dette er synegisk til vårt virke, og vi har alt av systemer til hosting allerede.

Send meg en PM med info om hva slags omsetning/ type kunder i snitt dette er.

Så garanterer jeg rask avgjørelse om det er av interesse.
 
Topp