Kjapp og trygg hosting for Wordpress

galesider.no

webmoney

Søkemotoroptimist
Dette handler om kataloger, men også om virale kampanjer, så jeg poster dette her.

Naturvernforbundet i Bergen fikk mye oppmerksomhet rundt sin anti-direkte-reklame-kampanje, der spesielt Eniro/ Findexa/ Gule Sider/ Telefonkatalogen fikk gjennomgå.

Et spennende tiltak på mange måter. Og en god sak som de fleste av oss kan støtte. (Svensk-tysk storkapital forurenser Norge med reklame ingen av oss bruker, etc).

Jeg har laget en kampanjeside for denne saken, mest for å eksperimentere med hvor stor trafikk denne får etterhvert.

http://www.galesider.no

Nettstedet er én time gammel, så det er for tidlig å si noe enda. Rapport følger.
 

sKrud

Meget sliten student
humm..bra tiltak, men jeg vet ikke helt om dette vil ta helt av... Synes godt du kunne ha gjort ennå mer ut av det.. Få inn endel bilder av regnskoger som har blitt hogn ned og bilder fra søppelfyllinger med masse papir etc etc.. Gjerne også få et litt friskere design... Ja..Gjøre det hele litt mer gjennomført rett og slett.. Ellers så kan du jo tipse dagbladet og vg om dette.. De synes jo slike ting er fantastisk..

-morten
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva med å lage et fotogalleri om hvorfor vi skal redde på regnskogen? Legge ekstra fokus på ting som at det bor mennesker der, medisiner der, mye av verdens oksygen, at nye arter dør ut daglig osv!
 

Christian

Medlem
Timingen er helt feil. Hadde naturvernforbundet startet en sånn offensiv som de hadde i vinter med å få folk til å reservere seg mot telefonkatalogen i dag, hadde de ikke oppnådd samme effekt i hele tatt. Heller lanser, gjerne i sambarbeid med naturvernsforbundet, om åtte måneder.
 
Topp