Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gavekort på 400 kr til nye kunder

tveiten

Medlem
Jeg kom over denne linken i dag. Kampanje: 400kr i annonsering på Google ? Google
Gavekort på 400 kr til nye kunder

Jeg er allerede kunde så jeg har ikke testet registreringen om det ungerer.


Har noen testet dette? Jeg må innrømme og si at jeg er litt skeptisk til om det er noe med liten skrift eller om man blir nedringt i etterkant da dette nettstedet har litt for mye småfeil til at jeg stoler på det.

Det fremstår som en google representant og det som gjør at jeg stusser er følgende:

1. Det er skrivefeil, står sted i stedet for steg.

2. Setningen på toppen av kontaktskjemaet burde vært formulert annerledes, ordet annonsere blir brukt feil i setningen.

3. Siden er registrert av Isobar Norge AS, jeg kunne ikke finne noe link mellom Google og Isobar ved søk i Google.

Tanker? Er det bare løp og kjøp? :)
 

picxx

Well-Known Member
Du kan lese mere om de som står bak nettsiden her: ISOBAR NORGE AS
Så dette som skrives på nettsiden: "En Google-representant ringer deg innen 24 timer for å aktivere din AdWords-kupong" er nok ikke helt korrekt.
Lurer på hva google selv ville synes om denne siden?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om dette faktisk er Google, så er det en særdeles utypisk ting av de å gjøre. Igjen, så har jeg vanskelig å se for meg at Isobar vil bryte loven for å etterligne Google.

Dette gjorde meg veldig nyskjerrig.
 

Dre_C

Medlem
Google har tidligere strødd rundt seg med gavekort på ca 400 kroner, så jeg tenkte ikke så mye på at kanskje dette ikke var ekte.
 
Topp