Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Genialt Wordpress SEO verktøy

agentk

Sjekke og datingcoach www.dating-adventure.com
For noen uker siden kom jeg over et genialt verktøy for å få høyne ratingen min hos Google.

Programmet heter; Easy WP SEO

Det er rett og slett en checkliste over alt du kan gjøre for å få enten hjemmesiden, eller blogginnlegget så høyt ranket som mulig.

Har merket mye mer treff på siden min etter jeg optimaliserte alle artikklene og teksten på hjemmesiden.

Link til programmet: Easy WP SEO – The Ultimate On-Page WordPress SEO Plugin
 

Travellingman

Nettgrunder
Før denne plugin gjorde du ingen SEO da?

Kikket gjennom videoen på nettsiden til plugin og fant vel ut att omtrent samtlige SEO tiltak er slike ting jeg gjør "automatisk" på en ny artikkel. Så man trenger egentlig ikke en egen plugin for dette formålet ;)
 

agentk

Sjekke og datingcoach www.dating-adventure.com
Det er helt riktig, men trenger det ikke hvis man kan det.

Jeg gjorde noen av tingene, men fikk bedre oversikt etter jeg la det inn.



Før denne plugin gjorde du ingen SEO da?

Kikket gjennom videoen på nettsiden til plugin og fant vel ut att omtrent samtlige SEO tiltak er slike ting jeg gjør "automatisk" på en ny artikkel. Så man trenger egentlig ikke en egen plugin for dette formålet ;)
 

hvaer

Medlem
Stort sett det folk gjør feil med slike verktøy, er at de bruker standard density på keywords. Da får mange artikler skrevet for søkemotorer, og ikke for vanlige folk. Jeg har selv brukt denne plugin før, men den er skrevet for hvordan verden var før Panda og Penguin. Ikke for hvordan verden er i dag. Skriv artikler for mennesker, og ikke etter noen bestemt mal. Det vil man tjene på i det lange løp. Har alle artiklene på en side lik oppbygning, så vil Google finne det ut før eller siden, og man vil tape rangering.
 

agentk

Sjekke og datingcoach www.dating-adventure.com
Stort sett det folk gjør feil med slike verktøy, er at de bruker standard density på keywords. Da får mange artikler skrevet for søkemotorer, og ikke for vanlige folk. Jeg har selv brukt denne plugin før, men den er skrevet for hvordan verden var før Panda og Penguin. Ikke for hvordan verden er i dag. Skriv artikler for mennesker, og ikke etter noen bestemt mal. Det vil man tjene på i det lange løp. Har alle artiklene på en side lik oppbygning, så vil Google finne det ut før eller siden, og man vil tape rangering.

Jeg forholdte meg til checklisten dette verktøyet ga meg, og kom på 1 plass på google på alle mine viktigste søkeord. Man trenger selvfølgelig ikke verktøyet hvis man kan det, men for meg som ikke er så erfaren har dette gitt utrolig mye treff.
 

Ole Avranden

utvandret
Jeg forholdte meg til checklisten dette verktøyet ga meg, og kom på 1 plass på google på alle mine viktigste søkeord. Man trenger selvfølgelig ikke verktøyet hvis man kan det, men for meg som ikke er så erfaren har dette gitt utrolig mye treff.

Hvilken nisje er det du snakker om da? - Og hvordan sjekker du resultater i SERP? Gjør du det via SEO-programvare, eller sjekker du i nettleseren din. Hvis det siste er tilfelle, er du logget ut av Google når du sjekker?

Grunnen til at jeg spør på denne måten, er at det finnes ingen slike verktøy som bringer deg til topps på en rekke søkeord i konkurranseutsatte nisjer. Hvis det er snakk om en konkurranseutsatt nisje, er det i så fall innholdet ditt samt andre faktorer som har bragt deg til topps - ikke et verktøy for "generisk SEO".
 
Topp