Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gi og få likes til din Facebook-side

Bø!

Det er mange her som ønsker flere likes til sin Facebook-side, inkludert meg selv. Hva med at vi her på webforumet hjelper hverandre?

- For å kunne poste link må (bør) du like alle andre facebook-sider i denne tråden.
- Har du postet link må (bør) du like fremtidige linker som blir postet i denne tråden.
- Alle må bidra :)

Jeg starter: https://www.facebook.com/FredrikstadWebdesign/?fref=ts

Good luck :)

Notice: det må være en skikkelige facebook-sider. Ikke noe "på kanten" eller åpenbart tullesider.
Notice2: man kan kun poste én link hver seg!
 
Sist redigert:

Tony J

Alle skal få
Det er nok også en grunn til at den døde. Å få raske likes kan være nyttig for å oppnå minimumskravene for å registrere eget navn på url istedenfor random ID etter Facebook.com/, men ut over det så ville jeg heller fokusert på å få inn brukere som kommer på eget initiativ. Husk også at Facebook sine algoritmer finner ut hvor mange % av følgerne dine som faktisk engasjerer seg. Og da vil jeg også tro at en side med 10 følgere hvor 8 er aktive vil vektlegges bedre enn en side med 20 følgere hvorav 4 er aktive. Med vektlegges mener jeg da at når du publiserer en post på Facebook, så vil reach (antall folk som Facebook presenterer posten din til) bli bedre når Facebook også vet at siden din er engasjerende.
 

Stoppet

Banned
Hva er egentlig poenget? Jeg kan godt følge hundre sider på facebook og slå av varslene. Men hvem vil ha følgere som allikevel ikke vil konvertere? Tror det er en del som missforstår dette facebook opplegget. Det blir her som med alt annet kvalitet, ikke kvantitet!
 

Jens1986

Medlem
Hva er egentlig poenget? Jeg kan godt følge hundre sider på facebook og slå av varslene. Men hvem vil ha følgere som allikevel ikke vil konvertere? Tror det er en del som missforstår dette facebook opplegget. Det blir her som med alt annet kvalitet, ikke kvantitet!

Dette stemmer. Å ha noen likes fra webforumet som ikke er interessert i bransjen siden opererer i, gjør mer skade enn nytte. Du får da lavere % av folk som er engasjert, og da "ranker" du dårligere i FB feeden.
 
Jeg tenker litt sånn at hvis en person liker en side, så vil vennene hans/hennes kunne se det i feeden (tickeren?), og synes de så det ser interessant ut, så klikker de seg inn og eventuelt liker de også. Og så vil vennene dere osv osv ...

Etterhvert vil de som likevel ikke synes det er interessant "av-like", og på sikt ender man opp med de som er reelle "likere", og de som så også blir aktive. Så mange <likes> hurtig kan gi reelle <likes> på sikt. Tar jeg feil, eller ligger det noe i dette?

Mvh Dan
 
Effekten av at man ser hva venner liker er forsvinnende liten tror jeg. Bruk noen hundrelapper på en konkurranse eller annonse. Jeg hadde en konkurranse med t-skjorter jeg hadde fått laget. Fikk veldig god respons, bedre enn ved ren annonsering. Godt halvparten av brukerne jeg fikk ble værende. De kostet meg 5-6 kroner pr. Bruker, en pris jeg synes er ganske ok.
 
Topp