Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Giro program?

quartz

Medlem
Hei,

Jeg skal til å skrive ut mine første giro'er(!). Men har inget program for å gjøre det.. Er det noen som vet om ett godt ett? Gjerne ett som er gratis.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Folkens, ikke kritiser nå.. Om folk fortsatt vil bruke giro, så skal dem da få lov til det.

Sjekk ut lenkene picxx ga deg, så vil du nok finne noe som passer!
 
Bruker landbruksdata.no sitt program (som picxx har nevt tidligere i denne tråden). Enkel og brukervennlig xl-sak som gir "pene" giroer. En rimelig engangsinvestering. Ser ikke noe galt i å sende giroer, og det blir litt proffere enn å skrive dem for hånd. Giroer og vinduskonvolutter kjøpes inn i stort, og da blir det ikke mange kronene for hver giro som sendes ut.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Må være lov å være kritisk.... og spesielt på et forum hvor vi diskuterer e-business og forretning på nett!
Og, det skal være klart at i Norge i dag så finnes det vel nesten ikke manuelle betalinger lenger, og det er svært synkende for hver uke som går. Det vil være mye enklere å be om elektroniske betalinger + at det er mye dyrere å sende ut faktura med giro.
Driver man B2B anbefaler jeg å kun sende faktura elektronisk! Både effektivt og billig + at man kan sørge for å få en kvittering for mottatt faktura :)

Lykke til med fakturaskriving :)
 
Topp