Gjestebesøk = Kjapp lasting. Innlogget = Treigt som fy...

En tråd i 'Ris og ros til WF' startet av Kong_Harry, 21 Apr 2015.

1. Kong_Harry Medlem

Eh, ja...som sagt laster WF fort som fy om jeg besøker det som gjest. Om jeg derimot velger å logge inn slakker alt av som om det var Facebok på shared server...

Noen grunn til dette eller er det jeg som har fått begrenset båndbredden her på en eller annen finurlig måte siden jeg til tider har vært en kritisk kranglefant?

Har begynt å elske dette forumet, så det er synd at alt går så treigt. Som å laste ned en BluRay gjennom TOR.

2. Steven

Steven Member

Sjekket plugins?

Er det kun i administrasjons panelet eller bare på selve nettsiden?

3. Kong_Harry Medlem

Det er over hele linja :(

4. Bjørnar

Bjørnar Gründer

5. Steven

Steven Member

ehm @Bjørnar .. flaut.. Tror jeg er i min egen verden atm.

6. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

Personlig har jeg ikke noe stort problem med hastigheten som innlogget heller, men en gjetning er at det kan brukes cachede sider for ikke-innloggede brukere

7. Kong_Harry Medlem

Har aldri hatt problemet før: det var noe som begynte etter jeg var litt "skarp" i mine uttalelser. Begynte å tenke om Tonny hadde trykket på noen knapper som hevn :p

Vet ikke engang om det er mulig.

8. xdex

xdex Medlem

Sikkert karma :D

9. Kong_Harry Medlem

Huffda! Da ligger jeg tynt an.

Men seriøst...noe peiling på hvorfor det er så treigt når jeg er innlogget og raskt som fy når jeg besøker som gjest?

10. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Jo, jeg installerte en plugin som heter kverulant. Det er en stor rød knapp i administrasjonen man kan klikke på hvis noen er for plagsomme.

kimh, Steven og Jens1986 liker dette.
  11. Kong_Harry Medlem

Seriøst? Hahah :p

Men er jo ikke bare meg som kverulerer, da. Skal riktignok innrømme at jeg har vært ganske grov til tider, men kunne du ikke bare bedt meg ta meg selv i øra, da?

Beklager, Tonny. Skal holde en bedre tone fremover, men er ikke sikkert jeg kommer til å være enig i alt, da :)

Del denne siden