Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Glugg vil ikke ha meg?

Skulle "Glugge" en sak i dag, men da jeg limte inn lenken til posten kom denne meldingen opp hos glugg:
"URL-en er ugyldig eller blokkert"
Er neppe ugyldig ettersom jeg har lagt saken inn på en god del andre slike tjenester. Blokkert? Hvorfor? Andre som har opplevd dette?
 
Jo, enig Kennet. Glugg er ikke av noen enorm betydning, men det var bare litt rart å bli blokkert sånn uten videre. Kanskje Asle ikke vil ha godt reise-relatert stoff på Glugg? Han gjør jo selvsagt som han vil med Glugg, men mener jo selv at postene mine ikke fortjener å bli blokkert. Dette er da selvsagt en veldig subjektiv oppfatning.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg la inn en lenke til forsiden på en side en gang. Forsiden inneholdt relevant informasjon og var ikke spam. Dessverre har han en regel som sier at man alltid må dyplenke. For å ha ekstra fritidsproblemer søkte han meg like så godt opp og gjorde sitt beste med å finne alle mine domener så han kunne svarteliste dem også. Den fyren ber jo om å slite med de tørre prosjektene sine.
 
Takker for oppklarende svar. Meget mulig det er derfor den ene bloggen min er blitt blokkert. Har sikkert hatt en lenke til en forside på en av postene. Hvis jeg har gjort det, så er det jo fordi det har en eller annen form for relevans. Kommer uansett ikke til å legge opp bloggingen min og lenkene i bloggen ut fra Gluggs "lenkeregler". Regner imidlertid ikke med at andre blogger jeg har er blokkert på grunn av dette.
 
Topp