Kjapp og trygg hosting for Wordpress

God dag!

Europeanut

New Member
Hei, jeg registrerte meg nylig og fant ut att jeg ville presentere meg også. I tilfelle jeg blir aktiv her og folk vil se tilbake på hva jeg har postet og slike ting for å bli mer kjent med meg. Online transparency, y'know?

Mitt navn er Europeanut, hei. Før dette forumet så hang jeg på freak, jeg er også å finne på diverse engelske forum. Jeg gikk ut av VGS med 6-er i engelsk men bare 2-3 i norsk og derfor søker jeg plasser jeg kan bli mer aktiv og skrive mer på norsk for å forbedre min grammatikk og kunnskap til moderspråket.

Jeg foretrekker (uten å sammenligne dere og freak.no, dere er like gode men bare på hvert sitt felt) dette forumet på grunn av att jeg er mer inn på nettutvikling enn jeg er i generell IT og hardware ting.

Jeg er ganske laid back når jeg er på nett, du blir mest sannsynlig ikke å se meg provosere noen med vilje - tvert imot. Jeg liker å være snill, men tar tilbake hvis noen trår på meg i en diskusjon og bruker sarkasme og slike ting for å vise att de tror de er overlegne.

Hvis du har lest alt såpass langt, takk for oppmerksomheten! Nå skal jeg gå ned til dama og se hvordan det går med pepperkakehuset hun (som perfeksjonist) har holdt på med i snart en og en halv time.

(PS: Jeg bruker som regel ikke smilies, men kan fortsatt smile og være glad. Vær så snill å ikke tro att jeg er en veldig skarp og aggressiv person uten sans for humor eller slike ting! Dette er tekst og den ser apatisk ut.)
 
Topp