Kjapp og trygg hosting for Wordpress

God dag!

Kjetil

Medlem
Hei!

Kom over dette forumet for ikke så alt for lenge siden, og kom tilbake i dag etter litt leting på google. Jeg må si at det er utrolig mye nyttig info en kan finne her på forumet:)

Jeg heter Kjetil, er 17 år, kommer fra Bergen og går for tiden på allmennfag, eller studiespesialiserende som det heter nå.

Har ingen prosjekter at the moment, men får stadig gode ideer. Eller, noen er ekstremt gode der og da, men ikke fullt så gode dagen etterpå. Men dersom jeg først begynner på noe, får aldri gjort noe stort med det, da noe nytt som virker mer spennende kommer i veien, eller at jeg ikke gidder mer.

Ja, det var litt om meg. Vi tastes i andre deler av forumet! :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Tror en del kjenner igjen dette med å ikke ferdigstille ideene. Jeg jobber sammen med en kamerat som ikke liker nye ideer, men liker å optimalisere gamle. Jeg er omvendt. Sammen er vi et bra team. Alene har jeg det bare kjekt å løser masse oppgaver (men når de tekniske utfordringene er løst mister jeg motivasjonen).
Jaja - for meg funker det fint å jobbe sammen med en som er motsatt meg, slik at vi balanserer hverandre.
 
Topp