God dag!

En tråd i 'Introduksjon' startet av Svendsen, 28 Apr 2009.

1. Svendsen Medlem

Hei,

mitt navn er Ole Kristian og jeg er en 19 år gammel gutt fra ålesund, som nå er bosatt i kristiansand.

Til daglig jobber jeg med å designe og utvikle nettsider, samt fulle konsept på prosjektene jeg har inn under dette.

Har alltid vært en aktiv gutt, drevet med håndball på høyt nivå de siste åra, samt jeg streber til enhver tid til å bli en dyktigere designer. Har holdt på aktivt med design de 3 siste åra, og begynte i november i jobben jeg har i dag. Så jeg har fått en god start kan en si.

Litt av min portefølje kan dere finne på;(kommer stor update på den etterhvert)
    Medicon Media

Spørsmål eller lignene? Skrik ut!

2. clinton4

clinton4 Medlem

Flott portefølje.

3. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

4. picxx

picxx Well-Known Member

Velkommen til webforumet :)

5. Svendsen Medlem

Jeg har vært her siden juni 2007, men takk!:)

Ikke mulig å redigere tråden her?:s

6. Tonny Kluften

Vet du har vært her lenge, men siden du introduserer deg så ønsker vi deg velkommen :D
    Du kan redigere innlegg opptil 30 min. etter at du har postet, etter det går det ikke.

7. Sondre Giæver New Member

Velkommen :)

8. Svendsen Medlem

Akkurat DET synes jeg var innmari rart. Blir dumt om personer må lete gjennom en post for å finne f.eks. oppdateringer i den o.l.

9. Tonny Kluften

Du tenker på at de må lete gjennom en tråd for å finne oppdateringer? Det er vel ikke så dumt? man diskuterer seg ofte frem til løsninger, ofte kommer det flere viktige opplysninger ut i tråden osv. Grunnen til at det ikke går an å redigere i mere enn 30 min. er at ikke folk skal kunne forandre gamle utsagn i diskusjoner osv. Men det går fint an å sende en forespørsel på PM til admin eller moderatorer og spørre om de kan redigere for deg.

Sist redigert: 28 Apr 2009

Del denne siden