Kjapp og trygg hosting for Wordpress

God kveld i stuen...

Krister

Romteknolog
Heisann!

Jeg er da en gutt på 18 år fra Bergen som for tiden går på skole rund om i landet. (Akkurat nå er jeg stasjonert på Andenes på romteknologilinjen der.)

Jeg har drevet med utvikling av hjemmesider siden jeg var 13 år og oppdaget "Freewebs" og har fra den tid til idag tjent meg meget god erfaring innen webutvikling og PHP. (SEO er en helt annen sak..)

Jeg har en personlig blogg på Living on Earth may be expensive, but it includes an annual free trip around the Sun. | Krister’s Blogg, og holder på å lage en miniblogg på Domene til Krister Berntsen som skal erstatte den etterhvert.

Ellers har jeg hatt en god del ubetydelige og ukjente nisjeblogger, men den som jeg prøver å få i gang heter Romteknologi.com. Siden jeg skal bli astrofysiker, så passer det meg bra å lage en blogg om romteknologi, universet og "slikt". Passer bra og med tanke på at det ikke eksisterer noen slike nisjer som jeg har sett ihvertfall ;)

Holder og på å "reparere" noen sider. Blant annet holder jeg på å oppdatere Anime-Norge. Det blir mitt siste store gratisoppdrag, for nå trenger jeg penger selv til studier!

Hvis det skulle være noe mer, så er det bare å spørre!
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen hit til WF :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
18 år og romteknologilinjen. Det var litt av en utdannelse du har gått for. Det hadde vært moro og få vite mer om den linja, og hva dere lærer på et slikt sted altså, men nå skal jeg ikke mase om utdannelsen din her på et Webforum. Det jeg derimot heller kan gjøre er jo og ønske deg velkommen til Webforumet. :D
 
Topp