Kjapp og trygg hosting for Wordpress

God tidlig morgen alle sammen!

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei på dere,


Jeg har lenge vært 'passiv' bruker av forumet, men har i det siste hatt ledig og bestemte meg for å bli aktiv bruker. Så langt har jeg funnet forumet meget spennende da det tar for seg mange teamer. Av det jeg har lest er det mange gode svar på spørsmål her.


For å ta litt om meg selv. Jeg er en 81-modell som kommer fra Honningsvåg i Finnmark. Honningsvåg ligger 35 km fra Nordkapp for å plassere det på kartet. I Honningsvåg bor jeg i en leilighet med samboer, mens vi bygger på og pusser opp et hus. Jeg er utdannet styrmann og jobber på en brønnbåt som heter Ronja Superior (brønnbåt = transport av levende fisk). Denne jobben gjør meg til et nattmenneske, og derfor poster jeg ofte på nattevakten min.

I tillegg til min jobb på sjøen har jeg siden midt på 90-tallet vært levende opptatt av tekniske løsninger bak internett, hosting og domenenavn. Det var grunnen til at jeg i 1999 grunnla bedriften NordkappNett AS (den gang som ENK). NordkappNett AS er en liten leverandør av webtjenester. Vi ønsker ikke å være av de største, men vi skaper arbeidsplasser og strever med å være best på kundeservice.

Når jeg ikke jobber dyrker jeg hobbyer som reise, dingser, apple m.m. Ja, jeg er Apple-fan. Iphone, mac +++

Om noen skulle lure på noe mer svarer jeg gjerne på spørsmål.

Ha en strålende dag alle sammen!
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Velkommen til forumet kspoosh :D

nattjobb hørtes digg ut egentlig, jeg er hvertfall slik at jeg jobber bedre om natten, hehe ;)

Det er nok av Apple-fans her inne. Er det selv faktisk, men ikke iPhone... telefonen min skal være et verktøy og ikke et leketøy, hehe (Nokia E71 <3)
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)

p.s. er det fremdeles noe som heter "corner'n" i Honningsvåg, eller er dette noe som er saga blott? :D
 
U

Uregistrert

Guest
Apple-fan... Jaja, ingen er perfekte. Velkommen er du likevel.
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Hyggelig med så mange tilbakemeldinger :)

Helge: Nattjobbing er bare halve dagen. Vi går i et 6/6 system. Noe som betyr at jeg har vakt fra 02-08 og 14-20. iPhone er såpass våken at jeg bruker den som et verktøy. Men så liker jeg godt dingser.

Tonny: 2 mann på vakt :) Og i natt seila vi en kurs i alt for mange timer. Kan skrive under på at det var kjedelig.

Picxx: Ja, Corner Cafe lever i beste velgående. Han som eier Corner eier to andre uteplasser også. Corner er i dag en sånn plass for de over 45+ som vil svinge seg til danseband musikk.

Atle: Ja, man skal tjene penger en plass også :) Blir mye jobbing når man er hjemme, men det er ikke alle timene man kan skrive regning på, dessverre (for da hadde jeg vært millionær).

Ha en fortreffelig aften!
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei mattisaas,

Jeg driver ikke med utvilkling :) Jeg er selgeren... Men sjømann, ja det er meg!
 
Topp