Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gode alternativer til Godaddy?

Jeg er vanemenneske av rang, og har sett temmelig mørkt på å bytte hotell fra Godaddy til noe annet. Har ikke hatt all verdens trøbbel med de, og er egentlig ganske fornøyd med tjenestene deres.

Men nuh har det skjedd - de har fjerna muligheten til å sende inn en support ticket, altså en kjapp melding på mail som de svarer på så fort de får tid. Alternativene nå er å enten ringe dem eller å chatte - uten at jeg har prøvd å ringe, det har i alle fall vært 20-25 minutter ventetid på chatten, og når folka i den andre enden endelig svarer har jeg jo for lengst glemt at det er et chatvindu oppe. Når jeg endelig kommer på at det er der, har jo support-folka forlatt samtalen for lengst. Flott, hva? :rolleyes:

Har prøvd Hostgator før, uten at jeg ble videre imponert. Har også brukt Domeneshop sin "løsning" en del, det var heller ikke all verden. Så finnes det andre som ligner mest mulig på Godaddy når det gjelder support osv?

Shait, må jo være et sabla mas å flytte domener, databaser, mailbokser osv osv?
 
Syntes hotell-greiene til GD var ok, serru. Hehe:)

Når det gjaldt Hostgator - de hadde så hemma kontrollpanel osv, jeg gadd enkelt og greit ikke å sette meg inn i det skikkelig.. :p
 

i-net

Medlem
må jo være et sabla mas å flytte domener, databaser, mailbokser osv osv?

Nei, det er ikke stress. Du har sikkert cPanel hos Godaddy, så da er det bare å kjøre full cPanel backup og importere alt sammen inn på nytt webhotell (som også har cPanel selvsagt).

Du bør komme deg langt unna Godaddy, noe særlig verre og lite brukervennlig tjeneste de har, skal du lete lenge etter (min mening).
 
Hvor har jeg sagt at jeg ikke vet hva cpanel er da? Ingen steder, nei? Nei, stemmer det... :p Mulig jeg bare husker feil og kunne gitt Gator-folka en sjanse til.. Andre alternativer?
 
Topp