Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gode tekst editorer?

Roy Stensvold

New Member
Da er den for vanskelig å bruke for jeg klarer ikke å få det til. Kan legge til bilde på ene eller andre siden, men teksten vil ikke legge seg inntil bare over eller under. Kan kansje være Customizer temaet som ikke tillater det?
 

Roy Stensvold

New Member
Dette er hva jeg kaller tekst wraping pagewraping - Mediahuset ViserGutten AS
PW: wraping

Dette er gjort i Word, og det er samme funksjon jeg savner i WP Hvis den er der og det bare er jeg som ikke skjønner hvordan den skal brukes så ville det være flott om noen kan forklare meg hvordan det skal gjøres. :)
 
Sist redigert:

Roy Stensvold

New Member
Hvordan???? Jeg har prøvd å se på det, men kan ikke se at det finnes noe valg om tekst wraping. Kun høyre, venstre, center eller ingen aligment.
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Hvis du velger høyre så vil bildet legge seg til høyre og teksten legge seg rundt bildet.
Eller er det jeg som ikke skjønner hva du vil oppnå?

Som både Tonny og jeg sier så ligger løsningen rett foran nesen på deg...

Hvis du ikke er kjent med wordpress vil jeg anbefale deg å både lese og teste ut de forskjellige mulighetene. Her ser det ut til at du ikke har testet noe.....
Vi kan nesten ikke hjelpe deg lenger enn dette uten å gjøre det for deg......
 

Roy Stensvold

New Member
Som jeg skreiv i innlegg nr 10 så forstod jeg hvordan det fungerer i WP og benyttet det. Det hjalp også å bruke en annen browser, byttet til Opera og da så jeg bedre hvordan det ble :) Men det jeg fortsatt savner er en mer omfattende mulighet til fritt å plassere bildet på siden og at teksten da legger seg rundt og inntil på alle sider. Med andre ord Word for WP :)

Men jeg må da også huske å takke dere for hjelpen til å finne ut av dette :)
TUSEN TAKK :)
 
Sist redigert:
Topp