Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google ads - gratis rådgivning

xdex

Medlem
Hei!

Annonserer du på Google i dag? (Shopping, søk, display, youtube?)

Hvert år gir jeg tilbake til community og personer som har gitt meg noe i løpet av året. Jeg vil derfor gi dere noen raske anbefalninger på dine Google annonser for å gi deg mer salg! Helt kostnadsfritt, selvfølgelig. Jeg gir dere 30 minutter av min tid, per person, for å glede andre.

Send meg en melding om hvem du er, og med hva du prøver å oppnå. Inkluder også kontaktinfo eksempelvis (e-post, discord, slack, teams m.m.)

Lar denne gjelde til 23.12 da jeg av erfaring vet at det fort kan bli mange henvendelser fra ulike steder.

Jeg har mer enn 8 års erfaring med annonsering på ulike sosiale plattformer. Jeg jobber med dette daglig, og håndterer over hundre ulike annonsekontoer på tvers av Norge hvert år. Har bakgrunn som programmerer/utvikler og forettningsutvikling.

Nb, det er en fordel om du har hatt annonsene aktive i en periode (3+ måneder). Hvis du ikke har satt opp annonser, eller kun har ett beløp som er minimalistisk i forhold til bransje, anbefaler jeg deg å ta kontakt med noen andre. Dette skal være ett tilbud for deg som risikerer og satser, men kanskje ikke helt forstår hvorfor resultatet uteblir.
 
Topp